تفاوت درهم هرات با دلار هرات چیست؟

گروهی از معامله گران معتقدند با توجه به نزدیک شدن به سال جدید تقاضای حواله در بازار وجود دارد اما هنوز خریدار نقدی قوی وارد بازار نشده است.

به گزارش اخبار تایمز، قیمت دلار هرات از روز دوشنبه از ۵۰ هزار تومان آغاز شد و بین ۴۹ هزار و ۹۰۰ تا ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان در نوسان بود و در ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان به پایان رسید. بازار ارز هرات پشت خط دوشنبه نیز با قیمت ۵۰ هزار و ۵۰ تومان بسته شد.

قیمت درهم امارات از ۱۳ هزار و ۸۲۰ تومان آغاز شد و در ابتدا به ۱۳ هزار و ۷۹۰ تومان کاهش یافت اما در ادامه با ۴۰ تومان افزایش به ۱۳ هزار و ۸۳۰ تومان رسید. دلار ۱۳ هزار و ۸۳۰ درهم و ۵۰ هزار و ۷۵۰ تومان برآورد شده است. گروهی از معامله گران معتقدند با توجه به نزدیک شدن به سال جدید تقاضای حواله در بازار وجود دارد اما هنوز خریدار قوی اسکناس به بازار نیامده است.

قیمت تتر در روز دوشنبه بین ۵۰ هزار تومان و ۶۰۰ تومان تا ۵۱ هزار تومان در نوسان بود. به گفته معامله گران، روند بین قیمت تتر و بیت کوین معکوس است و روز دوشنبه که قیمت بیت کوین به ۳۶ هزار دلار کاهش یافت، تتر به ۵۱ هزار تومان رسید اما باز هم با افزایش قیمت بیت کوین، تتر. نتوانست از این حد عبور کند. آرام آرام . این دسته معتقدند که بیت کوین در این هفته روند نزولی خواهد داشت و تتر افزایش می یابد. مقاومت مهم قیمت تتر ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان است.

در سمت رسمی بازار، قیمت دلار در صرافی ها با اندکی افزایش روزانه به کانال ۴۲ هزار تومان نزدیک می شود. همچنین قیمت یورو ۴۵ هزار و ۷۰۰ تومان معامله می شود. قیمت یورو در دو ماه اخیر بیش از ۵ درصد افزایش داشته که رقم قابل توجهی است.

به گفته تحلیلگران فنی، بازار داخلی همچنان در رنج است و خریدار نقدی قوی در بازار وجود ندارد، اما این وضعیت دوام نخواهد داشت. قیمت دلار در انتهای خط روند صعودی قرار دارد که به راحتی نمی توان آن را از دست داد. در صورت از دست رفتن این کف، معامله گران فکر می کنند فشار فروش در بازار افزایش می یابد و احتمال نوسانات ۱۰۰۰ تومانی در بازار وجود دارد. اما در مقابل مقاومت اول قیمت دلار ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان و مقاومت بعدی ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان است. قیمت ۱۳۸۰۰ تومان و ۱۴۰۰۰ درهم نشانگر سیر تحول دلار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml