توافق مالی استقلال با هافبک عراقی

استقلال با جواد نکونام هافبک مورد نظر عراقی برای فصل آینده به توافق مالی رسید.

به گزارش اخبار تایمز، در روزهای پایانی هفته هافبک جوان عراقی به نام منتظرمحمد راهی ایران شد تا مذاکرات نهایی را با مدیران باشگاه استقلال برای پیوستن به آبی پوشان انجام دهد. این بازیکن که منتظر محمد نام دارد در تیم ملی امید عراق و به عنوان پدیده فوتبال عراق شناخته می شود.

منتظر که با ملی پوشان کشورش مقابل تیم ملی امید ایران نیز بازی کرده و رضا عنایتی او را مانند جواد نکونام می شناسد، اکنون منتظر تست های پزشکی است تا در صورت تایید سلامت کامل بدنی و توافقات نهایی با استقلال، برای لیگ بیست و دوم با پیراهن آبی در زمین حاضر می شود.

توافق مالی استقلال با هافبک عراقی/ منتظر محمد چگونه پولش را دریافت می کند؟

البته هنوز توافقات نهایی و امضای قرارداد انجام نشده است اما اخبار رسیده از داخل باشگاه استقلال حاکی از آن است که در صورت وقوع چنین اتفاقی، محمد ماندار مشکل خاصی برای دریافت دستمزد خود از استقلال نخواهد داشت و خواسته های او به راحتی در اختیار او قرار خواهد گرفت. با توجه به اینکه وی سابقه بازی در فوتبال امارات را دارد، در صورت پیوستن به استقلال، دستمزد او به شماره حسابی که در دبی یا ابوظبی دارد واریز می شود. همچنین با توجه به فعالیت صرافی های ایرانی در عراق و خرید و فروش پول این کشور در ایران، استقلالی ها می گویند پرداخت حقوق مورد انتظار به دینار عراق و نگذاردن او در انتظار مطالبه اش مشکلی ندارد.

با انجام چنین کارهایی دیگر جای نگرانی از بابت تحریم های بانکی و پرداخت مطالبات این بازیکن خارجی به دلار یا یورو نیست و محمد محمد انتظار چندانی برای دریافت مطالباتش ندارد.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml