توصیه مهم یک کارشناس به خریداران طلا

یک کارشناس بازار طلا گفت: پیش بینی می شود کاهش قیمت طلا بیش از این ادامه نداشته باشد و به مردم توصیه می شود هر زمان که تصمیم به خرید داشتند اقدام به خرید کنند.

به گزارش اخبار تایمز و به نقل از اعتمادآنلاین؛ نادر بذرافشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: این نوسانات در روزهای گذشته چندان چشمگیر نبوده و قیمت جهانی طلا با توجه به اتفاقات اقتصادی و سیاسی جهانی بین ۱۰ تا ۲۵ دلار در نوسان بوده است.

به گزارش تجارت نیوز، وی بر کاهش تقاضا در بازار طلا تاکید کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون قیمت در بازار طلا بین ۷ تا ۹ درصد کاهش یافته و کمبود تقاضا در بازار و کاهش قیمت ها بر صنعت و واحدهای تولیدی طلا تاثیر گذاشته است.

وی در خصوص پیش بینی قیمت در بازار طلا و سکه خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود دیگر افت قیمت طلا ادامه نداشته باشد و به مردم توصیه می شود هر زمان که تصمیم به خرید دارند خرید خود را انجام دهند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره خرید سکه پارسیان به منظور سرمایه گذاری گفت: این قطعه صرفا هدیه است و برای سرمایه گذاری مناسب نیست، بهتر است مردم مصنوعات طلا یا سکه را برای مدت طولانی خریداری کنند.

وی با اشاره به اینکه خرید مصنوعات طلا صرفه اقتصادی دارد و به تولید کشور کمک می کند، تاکید کرد: با توجه به اینکه سکه دارای حباب قیمتی است، بهتر است مردم همان مصنوعات طلا را برای سرمایه گذاری خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml