توصیه کارشناس اقتصادی برای کسب سود در بازار طلا

در این حال قیمت جهانی انس طلا نوسانی خفیف داشته است؛ اما قیمت طلا در بازار داخلی با شیبی یک‌نواخت افزایشی بود. با این اوصاف بررسی کارشناسی بازار طلا و سکه برای یافتن یک پیش بینی متناسب ضروری است . به همین جهت دلایل این نوسانات و تحلیل کارشناسی موضوع را از یک کارشناس اقتصادی خبره در بازار طلا و جواهر جویا شده‌ایم.

نوسانات قیمت طلا وسکه کاذب، اما طبیعی است

هومن زنگنه کارشناس بازار طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار آنا گفت: در شرایط فعلی و بحران‌هایی که بر بازار جهانی سایه انداخته است، نوسانات قیمت در بازار طلا و به تبع آن سکه کاذب، اما طبیعی است.

وی ادامه داد: قطعا این نوسانات ادامه دار خواهد بود. همچنین پیش بینی می‌شود که شرایط برای افزایش قیمت جهانی طلا مهیا باشد و افزایش قیمت طلای در بازار‌های جهانی دور از دسترس نیست. اما در کشور ما شرایط به گونه‌ای دیگر است.

یک توصیه مهم به مردم

زنگنه در توصیه‌ای به خریداران طلا و مسکوکات گفت: به مردم عزیز کشورم به عنوان توصیه‌ای اقتصادی پیشنهاد می‌کنم که از خرید طلای آبشده و سکه دوری کنند، چرا که این دو کالا دچار حباب شدیدی شده اند و ممکن است باعث ضرر هنگفت شوند.

وی تصریح کرد: خرید طلای ساخته شده در حال حاضر بهترین و اقتصادی‌ترین سرمایه‌گذاری ممکن است. همچنین بدیهی است که خرید طلاجات بایستی از مراکز دارای پروانه کسب انجام شده و مردم از خرید طلا در فضای مجازی خودداری کنند.

منبع:خبرگزاری آنا





منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml