توضیحات اپل از طراحی مک بوک ایر ۱۵ اینچی

مک بوک ایر جدید از سیستم حرارتی و نرم افزاری متفاوت برای کاهش مصرف انرژی استفاده می‌کند.

به گزارش اخبار تایمز،کیت برگرون معاون مهندسی سخت افزار اپل و لورا متز کارمند بازاریابی، در روزهای اخیر درباره طراحی مک بوک ایر جدید ۱۵ اینچی، از جمله نمایشگر بزرگتر و دو اسپیکر اضافی این دستگاه صحبت کرده‌اند. برگرون گفته که مک بوک ایر ۱۵ اینچی با عمر باتری مشابه مدل ۱۳ اینچی، نتیجه سیستم کنترل حرارتی و بهینه‌سازی نرم افزاری در این محصول است.

به طور قطع سیستم حرارتی و بهینه‌سازی نرم افزاری در مک بوک ایر ۱۵ اینچی جدید بسیار موثر بوده است. حجم کاری یک شخص دارنده مک بوک ایر نسبتا زیاد است، به این معنی که ممکن است برای چند دقیقه چند کار همزمان انجام دهد و سپس از لپ تاپ خود دور شود، اما در همین حین یک فرآیند در پس زمینه دستگاه در حال اجرا باشد و یا ممکن است در برخی مواقع هم اصلا هیچ کاری انجام نشود. بنابراین نیاز بود که ما از اهرم‌های لازم سخت افزاری و نرم افزاری بهره ببریم تا بازدهی مک بوک ایر را بالا ببریم.

در قسمت دیگری از مصاحبه وقتی از متز پرسیده شد که آیا اپل در نظر دارد یک پورت USC-C یا اسلات کارت SD دیگر را به مک بوک ایر ۱۵ اینچی اضافه کند، متز پاسخ داد که اپل معتقد است که گزینه‌های پورت موجود برای طراحی نازک و سبک این محصول، کاملا ایده‌آل و تکمیل است.

در این مصاحبه نظرات افشاگرانه زیادی به اشتراک گذاشته نشده است، اما اگر علاقه دارید که جنبه‌های دیگر آن را بدانید و موارد بیشتری از مک بوک ایر ۱۵ اینچی را دریافت کنید، به لینک مصاحبه مراجعه کنید.

مک بوک ایر ۱۵ اینچی در کنار مک پرو و مک استودیو جدید از امروز برای خرید هم از وب سایت اپل و هم فروشگاه‌های فیزیکی آن  در دسترس قرار گرفته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml