توقیف ۵ تن محموله مرغ بدون مجوز در گیلان

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از توقیف یک دستگاه کامیون در محور خروجی رودسر خبر داد و گفت: در بازرسی از این خودرو یک هزار و ۳۲۲ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت به وزن تقریبی چهار تن و ۷۰۰ کیلوگرم کشف شد.

به گزارش اخبار تایمز، سید جلال الدین جوانمردی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به گشت های مستمر پلیس در محورهای مواصلاتی گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالاهای غیرمجاز و قاچاق کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان رودسر به صورت مستمر انجام می شود. توسط پلیس انجام شد.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی چابکسر در محور خروجی استان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای تحقیقات آن را متوقف کردند. و سلامتی با وزن تقریبی چهار تن و ۷۰۰ کیلوگرم کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از شناسایی راننده ۲۷ ساله با تشکیل پرونده در مرجع قضایی و تحویل جوجه ها به قرنطینه دام در چابکسر خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان ارزش تقریبی جوجه های کشف شده را به میزان تقریبی برآورد کردند. بیش از پنج میلیارد ریال باشد.

توقیف 5 تن محموله مرغ بدون مجوز در گیلان

این مقام انتظامی با اعلام اینکه به منظور حفظ بهداشت مواد غذایی، جلوگیری از شیوع بیماری های واگیردار و همچنین جلوگیری از قاچاق دام و طیور، حمل این گونه محموله ها باید با مجوز مراجع ذیربط انجام شود، از شهروندان خواست. در صورت مواجهه با موارد مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml