توقیف ۱۰۲۲ دستگاه خودروی شوتی/ دستگیری ۱۶۴۳ قاچاقچی

اخبار تایمز | رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت جمع آوری و توقیف خودروهای شوتی خبر داد.

سردار حسین رحیمی; رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، با اشاره به اجرای ششمین مرحله از طرح ملی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت جمع آوری و توقیف غیرمجاز، اظهار داشت: وسایل نقلیه در کشور، تصریح کرد: خودروهای غیرمجاز علاوه بر ایجاد مشکلاتی برای کشور در زمینه قاچاق، در حوزه ترافیک و ترافیک نیز مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده و با اقدامات مجرمانه خود جان خود و دیگران را به خطر می اندازند.

وی گفت: این طرح با محوریت پلیس امنیت اقتصادی سراسر کشور در مبادی ورودی و خروجی، انبارها، محورهای مواصلاتی و … به مدت ۷۲ ساعت اجرا شد.

رحیمی با اشاره به اینکه در این طرح از ظرفیت نیروی انتظامی و مرزبانی استفاده شد، افزود: در اجرای این طرح در مجموع ۸۲۸ میلیارد تومان کالای قاچاق ممنوع، مجاز، مشروط، سوخت، دخانیات، گمرک و …. کالا کشف شد .

توقیف ۱۰۲۲ دستگاه خودروی شوتی/ دستگیری ۱۶۴۳ قاچاقچی

رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد: خودروی شوتی عمدا با شهید مزین برخورد کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به توقیف یک هزار و ۲۲ دستگاه خودرو از انواع خودروها خاطرنشان کرد: در این طرح یک هزار و ۶۴۳ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار رحیمی گفت: طرح های مختلف پلیس امنیت اقتصادی با اقتدار پیگیری و اجرا می شود و همانطور که اعلام کردیم سال سختی را برای قاچاقچیان و کسانی که برای منافع خود به دنبال برهم زدن امنیت اقتصادی جامعه هستند رقم خواهیم زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml