توقیف ۲۱۰ دستگاه مینی بوس قاچاقچی بنزین

دادستان استان هرمزگان از توقیف ۲۱۰ دستگاه مینی بوس قاچاق سوخت در بندرعباس خبر داد.
به گزارش اخبار تایمز؛ عارف اکبری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در نتیجه استقرار تیم های کنترل و نظارت برای توزیع سوخت در پمپ بنزین ها و پمپ بنزین های استان، پس از شناسایی ۲۱۰ دستگاه مینی بوس که در دو جایگاه … نرگیل و ترنج بندرعباس روزانه چندین بار در حال دریافت محموله های سوخت بودند که دستور توقیف و انتقال این خودروها به پارکینگ از سوی مقام قضایی ناظر بر این جایگاه های سوخت صادر شد.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم نظارت مستمر بر وضعیت سوخت رسانی پمپ بنزین ها و پمپ بنزین های استان هرمزگان گفت: نظارت دستگاه قضایی بر روند توزیع سوخت با همکاری دولت با استقرار تیم های نظارتی ادامه دارد. در جایگاه ها و نظارت بر سامانه های سوخت رسانی و در صورت مشاهده تخلفات قانونی علاوه بر توقیف خودرو، برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل می شود.
اکبری افزود: مقرر شده است; معاون دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس و کلیه دادستان های شهرستان های مختلف با اجرای طرح ویژه نظارت بر جایگاه های سوخت بر اساس دستورالعمل ها و ضوابط قانونی و به منظور راستی آزمایی و شفاف سازی میزان مصرف سوخت، ضمن نظارت میدانی بر جایگاه ها با موارد احتمالی برخورد شود.
وی بیان کرد: اجرای موفقیت آمیز این طرح علاوه بر جلوگیری از غارت اموال عمومی، در راستای ایمنی راه ها و جلوگیری از تردد خودروهای قاچاقچیان سوخت و تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی استان نیز بسیار موثر خواهد بود. .
دادستان مرکز استان هرمزگان همچنین به تبعات مخرب پدیده قاچاق به ویژه قاچاق فرآورده های نفتی بر اقتصاد کشور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی هیچگاه در حفظ سرمایه ملی و مبارزه با قاچاق سوخت کوتاهی نخواهد کرد. و برای این منظور به طرق مختلف با تمام قوا و بدون سازش با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml