تیر خلاص آرش برهانی به پرسپولیس برای دبل تاریخی استقلال/ علی دایی: بازیکن من را از وسط نصف کردند!

آرش برهانی

یکی از جالب‌ترین دیدارهای استقلال و پرسپولیس دهم فروردین سال ۱۳۹۰ برگزار شد.

نوروز ۱۳۹۰ برای فوتبال ایران بسیار خاص بود چون هنوز سرمربی تیم ملی انتخاب نشده و مدیران وقت فدراسیون به طور جدی مشغول مذاکره با کارلوس کیروش بودند.

در چنین وضعیتی استقلال و پرسپولیس به مصاف هم رفتند تا تکلیف جدال برگشت این دو غول فوتبال ما در لیگ دهم مشخص شود. استقلال بازی رفت را با تک‌گل فرهاد مجیدی به سود خود تمام کرده بود و به همین خاطر جدال برگشت اهمیت بسیار بیشتری داشت چون پرسپولیس با علی دایی می‌خواست ناکامی مسابقه رفت که بسیار هم پرحرف‌وحدیث شده بود را جبران کند و از طرفی، استقلال نیز با پرویز مظلومی انگیزه زیادی داشت تا برای اولین بار هر دو دربی رفت و برگشت در لیگ حرفه‌ای را ببرد و پرسپولیس را دبل کند.

مسابقه با تک‌گلی که آرش برهانی به ثمر رساند، به نفع آبی‌پوشان تمام شد و استقلال برای اولین‌مرتبه (و البته آخرین تا به امروز) در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر توانست پرسپولیس را رفت و برگشت شکست بدهد. البته علی دایی به شدت در پایان بازی از عملکرد تیم داوری انتقاد کرد و در مصاحبه‌ای تند گفت: هم در بازی رفت و هم در مسابقه برگشت این فصل با استقلال، داوری علیه ما بود. در مسابقه رفت همه دیدید گل محمد نوری را چطور آفساید اعلام کردند و امروز هم از روی خطای مسلم پنالتی که باید به ضرر استقلال اعلام می‌شد به راحتی گذشتند. غلامرضا رضایی را در داخل محوطه جریمه استقلال طوری زدند که از وسط نصف شد ولی داور پنالتی اعلام نکرد!

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml