تیم های محترم، عزیزان، آقایان! همه ما دوست داریم فوتبال ببینیم. لطفا اعصاب مردم را خرد نکنید!

مشکلات فوتبال ایران به قدری زیاد است که با شروع رقابت های لیگ در این هفته، به احتمال زیاد مشکلات و بلاها سر به فلک می کشد.

به گزارش اخبار تایمز، پنجشنبه هفته جاری رقابت های لیگ برتر با دیدار تیم های نساجی و پیکان آغاز می شود و فصل جدید فوتبال کشور آغاز می شود. در نتیجه داستان فوتبال ایران صفحه جدیدی را ورق خواهد زد. قبل از شروع بازی ها که همه چیز آرام و آرام به نظر می رسد، بد نیست نکاتی را با تمام تیم های حاضر در رقابت های لیگ برتر در میان بگذاریم.

دوستان عزیز! خواهش می کنم اگر می خواهید به کسی حمله کنید یا شکایت خود را با نمایندگان مجلس، استاندار، استاندار و … مطرح کنید، از امروز دست به کار شوید و درب اتاق این مسئولان صف بکشید.

اگر به داوران اعتراض دارید لطفا به فدراسیون فوتبال مراجعه کنید و داوران مورد نظر خود را انتخاب کنید. یک VR بخرید و خود را نجات دهید.

اگر به هر دلیلی پول ندارید و می خواهید از این موضوع به عنوان اهرم فشار یا راهی برای عبور از بحران بعدا در لیگ قرآن استفاده کنید، همین امروز آستین ها را بالا بزنید.

اگر می خواهید سنت استیتمنت نویسی را ادامه دهید، هم اکنون بیانیه های خود را رونویسی کرده و در کشوی میز خود قرار دهید.

اگر قصد اعتراض به فدراسیون فوتبال یا وزارت ورزش را دارید لطفا تا دیر نشده فریاد بزنید و گریه کنید و به کار خود ادامه دهید.

اگر با هواداران یا باگرها مشکل دارید لطفا قبل از شروع لیگ این مشکل قدیمی را حل کنید.

اگر زمین تمرین ندارید، تیمتان امکانات کافی ندارد، پول و بازیکن ندارید و یا با جریمه های احتمالی از سوی نهادهای مختلف مواجه هستید، لطفا امروز تمام مشکلات بی پایان خود را روی دایره بگذارید.

ما هر درد و رنجی را کاملا درک می کنیم، اما از شما التماس می کنیم که هواداران فوتبال را کمی درک کنید. آنها می خواهند با خیال راحت به دور از مشکلات شخصی “فوتبال” تماشا کنند. لطفا اعصاب مردم را خرد نکنید!

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml