تیم جدید کارلوس کی روش چیست؟/ سرمربی پرتغالی بار دیگر به این کشور بازخواهد گشت

کارلوس کی روش در سن ۷۰ سالگی همچنان قصد مربیگری دارد.

به گزارش اخبار تایمز؛ چندی پیش بود که خبر اخراج کارلوس کی روش از هدایت تیم ملی قطر در فاصله یک ماه مانده به جام ملت های آسیا منتشر شد، اما خیلی زود نام کی روش دوباره در گوشه و کنار کشور عرب زبان مصر شنیده می شود. باشگاه الزمالک مصر که از آغاز فصل جدید در لیگ این کشور نتایج خوبی کسب نکرده است، اخیراً خوان کارلوس اوسوریو کلمبیایی را برکنار کرده و در شرایطی این تیم ۳ برد، ۲ تساوی و ۲ شکست را در کارنامه دارد. هفت بازی، با ۱۱ امتیاز و فاصله ۵ امتیازی با صدر. جدول در رده دهم قرار دارد و به دنبال نام جدیدی برای هدایت این تیم است و کارلوس کی روش به زودی برای مذاکره با این تیم وارد مصر می شود.

هدایت این تیم اکنون بر عهده معتمد جمال، کمک مربی این تیم است. قرار است پس از توافق طرفین، کارلوس کی روش به طور رسمی به عنوان سرمربی این تیم معرفی شود. این باشگاه ۱۴ بار قهرمان لیگ مصر شده است و آخرین بار در فصل ۲۰۲۱/۲۲ به این عنوان دست یافته است. همچنین با حضور این تیم در جام کنفدراسیون آفریقا در سطح دوم رقابت های قاره آفریقا بازی خواهد کرد که حالا باید دید کی روش با این تیم موافق است یا خیر. چه نتایجی ثبت خواهد شد؟

کارلوس کی روش پیش از این ۱۲ بازی در قطر و ۷ بازی در ایران روی نیمکت نشسته بود و قبل از قبول هدایت این دو تیم به عنوان سرمربی تیم ملی مصر، موفق شد به فینال جام ملت های آفریقا راه یابد. که در نهایت توسط سنگال شکست خورد.

کیروش اگر چه سرمربی تیم‌های ملی بوده و آخرین تیمی که خودش به عنوان سرمربی در آن فعالیت کرده رئال مادرید در فصل ۲۰۰۳/۰۴ بود و پس از آن به عنوان دستیار سر الکس فرگوسن چهار سال همراه با او بود، اما در ۵۹ مسابقه‎‌ای که هدایت رئال را به عنوان آخرین تجربه باشگاهی بر عهده داشت، تنها دست‌آوردش یک سوپرکاپ بود و با نفراتی چون رونالدو، لوئیس فیگو، رائول گونزالس، دیوید بکام، گوتی، استبان کامبیاسو، ایکر کاسیاس، روبرتو کارلوس و زین‌الدین زیدان در ۵۹ بازی ۳۴ برد، ۱۱ تساوی و ۱۴ شکست داشت تا یکی از بدترین فصل‌های تاریخ رئال را رقم زده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml