ثبات قیمت دلار و یورو در بازار نزولی

قیمت دلار و یورو در هفته ای که گذشت روند نسبتا باثباتی را در بازار و مرکز مبادلات ارزی تجربه کرد و طی روزهای گذشته روندی نزولی نسبت به هفته قبل داشت.

به گزارش اخبار تایمز، شنبه هفته جاری (۲۱ مردادماه) بازار ارز با نوسان کمی نسبت به آخرین ساعات معاملات در روز پنجشنبه هفته گذشته (۱۹ مرداد ماه)، کار خود را آغاز کرد. در این بازار قیمت یورو در مرکز مبادله تا آخرین روز همین هفته روند نزولی خود را ادامه داد اما در بازار آزاد نوسان کمی را به خود دید.

به عنوان مثال روز شنبه همین هفته (۲۱ مرداد) هر دلار آمریکا در بازار آزاد (غیر رسمی) به حدود ۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان رسید، اما همین نرخ تا روز یکشنبه چند صد تومان در نوسان بود. دوشنبه هفته جاری چند صد تومان کاهش داشت. همین روند قیمتی تا پایان روز کاری هفته جاری ادامه داشت و در نهایت دلار در محدوده قیمتی روزهای ابتدایی هفته روی ۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت ماند و به هفته خود پایان داد.

قیمت دلار به صورت اسکناس و حواله در صرافی نیز روند نسبتا مشابهی را تجربه کرد. شنبه ۳۱ مرداد ماه به ترتیب ۴۱ هزار و ۳۳۹ تومان و ۳۷ هزار و ۵۸۱ تومان قیمت داشت و تا آخرین روز هفته جاری با اندکی افزایش به ۴۱ هزار و ۳۲۰ تومان و ۳۷ هزار و ۵۶۴ تومان رسید.

ثبات قیمت دلار و یورو در بازار نزولی

یورو در اولین روز هفته جاری حدود ۵۴ هزار تومان معامله شد اما پس از دو روز یعنی روز دوشنبه نرخ آن چند صد تومان کاهش یافت. در نهایت، یورو در کمتر از ۵۴۰۰۰ متوقف شد.

نرخ اسکناس یورو و حواله در مرکز مبادلات طلا و ارز نیز این روند نزولی را تجربه کرد. زیرا از ابتدای هفته جاری به ترتیب از ۴۵ هزار و ۲۹۰ تومان و ۴۱ هزار و ۱۷۳ تومان به ۴۵ هزار و ۱۵۳ تومان و ۴۱ هزار و ۴۸ تومان رسید.

درهم و سایر ارزها نیز در بازار به تبعیت از دلار و یورو روند قیمتی کم نوسانی را تجربه کردند و باید دید در ادامه و هفته‌های پیش رو روند قیمت‌ها در بازار ارز تا کجا ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml