ثبت یک رکورد جدید در شبکه بیت کوین

اکوایران: تعداد آدرس‌های فعال در شبکه بیت‌کوین با عبور از مرز میلیون‌ها به رکورد جدیدی رسید. این اتفاق می تواند تاثیر مثبتی بر قیمت این ارز دیجیتال داشته باشد.

به گزارش اخبار تایمز، در یک تحول قابل توجه، شبکه بیت کوین با عبور از یک میلیون آدرس فعال به نقطه عطف تاریخی رسیده است.

به گفته U Today، این نقطه عطف مهم است زیرا بر پذیرش و استفاده رو به رشد بیت کوین تاکید می کند، و کاربران بیشتری به طور فعال با ارز دیجیتال تعامل دارند. افزایش آدرس های فعال را می توان به عنوان یک شاخص مثبت از سلامت و قدرت کلی شبکه بیت کوین تفسیر کرد. این نشان دهنده پایگاه کاربران و علاقه گسترده تر به ارزهای دیجیتال اصلی است و موقعیت بیت کوین را به عنوان یک بازیگر پیشرو در فضای دارایی دیجیتال تقویت می کند.

افزایش آدرس‌های فعال بیت‌کوین را می‌توان به عوامل مختلفی نسبت داد، از جمله افزایش آگاهی از بیت‌کوین، افزایش مشارکت نهادی، و گرایش کلی به سمت پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال. با پذیرش بیشتر افراد و موسسات بیت کوین، تعداد کاربران شبکه افزایش می یابد که منجر به افزایش آدرس های فعال می شود.

یک سوال کلیدی ناشی از این نقطه عطف تاثیر بالقوه آن بر قیمت بیت کوین است. از نظر تاریخی، رشد تعداد کاربران و افزایش فعالیت شبکه با تغییرات مثبت قیمت همراه بوده است. افزایش تقاضا و استفاده از بیت کوین می تواند احساسات صعودی را در بازار ایجاد کند و تاثیر مثبتی بر ارزش گذاری این ارز دیجیتال داشته باشد.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که اگرچه افزایش آدرس‌های فعال نشانه مثبتی برای سلامت کلی شبکه بیت‌کوین است، اما همبستگی آنی یا مستقیم با تغییرات قیمت را تضمین نمی‌کند.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز جمعه (۶ فوریه) بین ۳۹۸۳۱ تا ۴۱۹۸۸ دلار بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۲ به وقت ایران با قیمت بیش از ۴۱۹۰۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن بیش از ۲۱۰۰ دلار افزایش یافته است. ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته بیش از ۲ درصد کاهش داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۱۹۵ دلار به ۲۲۸۰ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۲:۰۰ به وقت ایران در حدود ۲۲۷۰ دلار معامله می شد. تغییرات قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن بیش از ۶۰ دلار کاهش یافته است. ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته تقریباً ۱۰ درصد کاهش یافته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml