جاهای دیدنی فرانکفورت که نباید از دست داد

فرانکفورت کلانشهری در آلمان است که در حاشیه رود ماین واقع شده است و به لطف وجود جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری فراوان، هرساله پذیرای افراد زیادی از سراسر دنیا خواهد بود. این شهر را به‌عنوان دروازه اروپا هم می‌شناسند و پایتخت اقتصادی آلمان به‌شمار می‌رود. ما در این مطلب تصمیم داریم با معرفی معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری و همین‌طور بهترین هتل های فرانکفورت ، راهنمای شما برای سفر به این شهر باشیم.

محبوب‌ترین جاذبه های گردشگری فرانکفورت

در اینجا برخی از جاذبه های دیدنی فرانکفورت که بیشترین محبوبیت را در میان گردشگران دارند به شما معرفی می‌کنیم:

رومربرگ

میدان مرکزی فرانکفورت رومربرگ نام دارد. این میدان یکی از قدیمی‌ترین بخش های شهر فرانکفورت به‌شمار رفته و ساختمان‌های قدیمی بسیاری در اطراف آن دیده می‌شود. اکثر ساختمان‌های اطراف این میدان از الوار و چوب ساخته شده و معماری بنای آن به قرون وسطی برمی‌گردد. بعد از جنگ جهانی دوم اکثر ساختمان‌های اطراف رومربرگ مورد بازسازی و مرمت قرار گرفتند تا بتوانند به کمک آن‌ها، تاریخچه قرون وسطی را به بازدیدکنندگان نشان دهند. بدون شک می‌توان گفت زیبایی این منطقه چشم بینندگان را به خود خیره می‌کند.

فواره گرشتیک کایتس برون که به فواره عدالت معروف است، در این میدان قرار گرفته است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید از این فواره در سال ۱۶۱۲ نوشیدنی می‌بارید. رومربرگ در ماه دسامبر حال‌وهوای کریسمس به خود می‌گیرد و جذابیت آن چندین برابر می‌شود.

موزه سنکنبرگ

موزه Senckenberg یکی دیگر از مکان‌های بسیار زیبا در شهر فرانکفورت به‌شمار می‌رود. موزه سنکنبرگ یک موزه عادی نیست، بلکه به‌عنوان موزه تاریخ طبیعی شناخته می‌شود. این موزه جزو مدرن‌ترین موزه‌های تاریخ طبیعی اروپا است و آن را دومین موزه بزرگ در آلمان می‌دانند. شما می‌توانید در موزه سنکنبرگ تکامل موجودات و تنوع زیستی را مشاهده کنید. بزرگ‌ترین مجسمه‌ها از دایناسورها را هم در این موزه برای بازدید عموم به نمایش گذاشته‌اند.

موزه سنکنبرگ از محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری برای خانواده‌ها به‌شمار می‌رود. برای بازدیدکنندگان از این موزه تورهای زیادی برگذار می‌شود که برخی از آن‌ها به زبان انگلیسی هستند.

خانه گوته

بهترین مکان در فرانکفورت آلمان برای دوستداران ادبیات، منزل یوهان ولفگانگ فن گوته است. گوته حافظ آلمانی‌ها به‌شمار می‌رود و آن را پسر فرانکفورت می‌نامند. با توجه به محبوبیت بیش‌از اندازه گوته، بعد از مرگش تصمیم گرفتند که خانه او را برای بازدید عموم باز بگذارند.

هم‌اکنون خانه گوته یکی از مکان‌های پربازدید در فرانکفورت به‌شمار رفته و شما می‌توانید با بازدید از آن آثار زیادی از این نویسنده معروف آلمانی را مشاهده کنید. البته که گوته تنها یک نویسنده عادی نبود، بلکه دستی هم در شعر، نقاشی، فلسفه، سیاست و انسان‌شناسی داشت. درست در کنار منزل گوته می‌توانید یک گالری ۱۴ اتاقه ببینید که در آن شاهکارهای زیادی از دوره باروک و رمانتیک وجود دارد.

موزه اشتادل

یکی از مهم‌ترین موزه‌های دنیا در فرانکفورت قرار دارد. در این موزه مجموعه‌ای از آثار هنری مربوط به قرن ۱۴ میلادی به نمایش گذاشته شده است. نام این موزه اشتادل بوده و شما می‌توانید در میان وسایل نگه‌داری‌شده در آن، آثاری از هنرمندان بزرگ بین‌المللی مانند ورمیر، دگا، پیکاسو، رامبراند، بکمن و مونه مشاهده کنید. حتی آثاری از بازلیتر و بیکن که هنرمندان معاصر هستند هم در میان آثار این موزه به چشم می‌خورد.

معمولاً برای بازدید از این تور، تعداد زیادی راهنمایان انگلیسی زبان هم گردشگران را همراهی می‌کنند. علاوه‌بر راهنمایان انگلیسی زبان، برای آشنایی بیشتر با آثار موجود در موزه اشتادل، صوت‌های ضبط‌شده هم به بازدیدکنندگان داده می‌شود.

بخش‌هایی هم در موزه برای برگزاری کارگاه‌های هنری و ورکشاپ‌ها آماده‌سازی شده است. شما می‌توانید ساعت‌های متمادی در ورکشاپ‌ها و کارگاه‌های هنری با دیگران گفت‌وگو کنید. ضمن این‌که کتابخانه، کتابفروشی و کافه هم در این موزه وجود دارد.

کلیسای جامع فرانکفورت

کلیسای جامع سنت بارتولومه یا همان کلیسای جامع فرانکفورت کاتولیک روم، از دیگر مکان‌های جذاب و بسیار دیدنی در فرانکفورت به‌شمار می‌رود. نما و رنگ شگفت‌انگیز این ساختمان باعث شده است توجهات بسیاری به آن جلب شود. ماسه سنگ قرمزی که در ساخت نمای این ساختمان به‌کار رفته است، رنگ زیبایی به آن داده و همین موضوع هم به محبوبیت آن منجر شده است.

معماری بنای این ساختمان به سبک گوتیک بوده و ارتفاع برج به ۹۵ متر می‌رسد. از قرن ۱۳ تا قرن ۱۵ میلادی تأسیس و ساخت این کلیسا به‌طول انجامیده است. ضمن این‌که اکثر تاج‌گذاری‌ها در طول تاریخ آلمان در کلیسای جامع فرانکفورت برگذار می‌شد.

در فرانکفورت کجا بمانیم؟

بعد از یک روز پرهیجان که از جاهای دیدنی این شهر بازدید کردید، حالا باید کمی هم استراحت کنید تا برای تفریحات روز بعد آماده شوید. درصورتی‌که از قبل برای اقامت خود در فرانکفورت برنامه‌ریزی داشته باشید، بدون هیچ مشکلی می‌توانید به هتلی که از قبل رزرو کرده‌اید رفته و استراحت کنید. حال سوال اینجاست که در کدام یک از هتل های فرانکفورت بمانیم؟ در اینجا برخی از بهترین هتل های این شهر را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • هتل گرند هسیسچر هوف
  • هتل جومیراه فرانکفورت
  • هتل د وستین گرند فرانکفورت
  • هتل استیگن برگر ایرپورت هتل فرانکفورت
  • هتل استیگنبرگ فرانکفورت هوف
  • هتل روسو فورت ویلا کندی
  • هتل فلمینگز فرانکفورت مین ریورساید

تمام این هتل ها دارای امکانات رفاهی کافی هستند و شما می‌توانید در هرکدام از آن‌ها اتاق مناسبی برای خود رزرو کنید.

سفر به فرانکفورت با فلای تودی

در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین جاهای دیدنی فرانکفورت آشنا کنیم؛ همچنین برخی از هتل های فرانفکورت را هم به شما عزیزان معرفی کردیم. با این راهنما در سفر خود سردرگم نمی‌شوید و می‌توانید از قبل یک برنامه‌ریزی دقیق برای گشت‌وگذار و اقامت در این شهر تنظیم کنید. علاوه‌بر این موارد، شما می‌توانید مقدمات سفر خود را هم از قبل فراهم کرده و از طریق «سایت فلای تودی» برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل موردنظرتان اقدام کنید.

فلای تودی یک سایت گردشگری همه‌چیز تمام است که با دسترسی به هتل ها و ایرلاین‌های مختلف در سراسر جهان، سفر و گردشگری را برای شما راحت‌تر می‌کند. شما می‌توانید قبل از رفتن به هر شهری در داخل و خارج از کشور، سری به این سایت زده و در میان پایگاه داده عظیم آن، برای خرید بلیط هواپیما یا قطار و همچنین برای رزرو بهترین هتل ها در مقصد موردنظرتان اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml