جدیدترین مبل راحتی ۲۰۲۳ | خاص ترین مبلمان راحتی ۱۴۰۲

افراد خیلی زیادی هستند که همیشه دوست دارن بروز باشن و از جدید ترین لوازم تزئینی و دکوراسیونی در منزل شون استفاده کنند؛ اگر شما هم جز این دسته از افراد هستین، این محتوا برای شما نوشته شده! امروز قصد داریم تا جدید ترین مبل راحتی ۲۰۲۳ رو به شما معرفی کنیم؛ ویژگی ها و مزایا و قابلیت های خاص اون رو بهتون بگیم، و نکات مهمی که قبل از خرید باید مدنظر داشته باشین رو بهتون آموزش بدیم.

چه چیزی باعث جذابیت یک منزل میشه؟ انتخاب پرده مناسب، خرید فرش یا فرش های زیبا، رنگ دیوار یا کاغذدیواری، تابلوها، پارکت و موکت و ….؛ که مجموعه اینها باعث داشتن یک دکوراسیون فوق العاده و گیرا میشه. اما در بین این موارد، خرید مبل اگر مهمترین نباشه، دیگه قطعا جز ۳ تای اول هست! مبلمان ها از این جهت مهم هستند که اولا فضای زیادی از خونه رو درگیر میکنند، و دوما اولین چیزی هستند که میهمانان شما به اون توجه و دقت میکنند. پس شما هم باید در قیمت و خرید مبل توجه ویژه ای بکنین!

معرفی جدیدترین مبلمان راحتی ۱۴۰۲

مبل خاصی که قصد معرفیش رو بهتون داریم، اسمش مبل سوفاریلکسی هست که توسط فروشگاه مبلمان سوفاداتیس ساخته شده! این مبل به تنهایی یک سوییت یا حتی هواپیمای فرست کلاس حساب میشه؛ ویژگی های این مبل رو در داخل که هیچی، در خارج از کشور هم نمیتونین پیدا کنین.

 

مهمترین ویژگی های مبلمان سوفا ریلکسی که در ادامه توضیح شون میدیم شامل:

  • یک عدد کاناپه دارای ۲تا نشیمن برقی ریلکس شو
  • سیستم صوت باکیفیت
  • شارژر موبایل وایرلس
  • ۵ عدد درگاه USB
  • ۲ عدد جا لیوانی
  • یک عدد تک نفره ریلکس شو بصورت دستی
  • یک عدد تک نفره ریلکس شو بصورت برقی

ویژگی های جدید ترین مبل راحتی سوفا ریلکسی

بطور کلی مبل سوفاریلکسی مناسب کسایی هست که هم به راحتی و آرامش خودشون خیلی اهمیت میدن، و هم بسیار مهمون نواز هستند و براشون خیلی مهمه که یک دورهمی خیلی راحت و دوست داشتنی با عزیزان شون داشته باشن.

این مبل راحتی ۲۰۲۳، بقدری راحت و با کیفیت هست، که اگر کل روز رو هم روی اون بشینین خسته نمیشین؛ برعکس بقیه مبلمان ها که فقط با یک ساعت نشستن روی اونها کلی کمردرد و گردن درد میگیرین. اما سوفا ریلکسی طوری طراحی شده که هیچ فشاری به بدن شما وارد نمیکنه و از نشستن روی اون سیر نمیشین.

سوفا ریلکسی مناسب کجاست؟

البته که استفاده از این مبلمان راحتی محدودیتی نداره و شما هرجا که دلتون بخواد میتونین ازش استفاده کنین؛ اما بهترین فضاها برای استفاده از این مبل: جلوی تلویزیون یا TV Room؛ اتاق پذیرایی منزل شما؛ همچنین برای اتاق مستر و VIP هم خیلی مناسب و فوق العاده هست.

ابعاد مبلمان راحتی سوفاریلکسی هم شامل یک مبل با ابعاد ۲۱۶cm*112cm*106cm و یک مبل دیگه با ابعاد ۱۰۰cm*100cm*103cm و یک مبل دیگه با ابعاد ۱۰۰cm*103cm*206cm هست که در تصویر زیر میتونین مشاهده کنین:

سوفا ریلکسی مناسب کجاست؟

ویژگی های کنسول مبل راحتی ۱۴۰۲

خب بعد از معرفی ابعاد، برسیم به قابلیت های کنسول این مبلمان راحتی؛ اول از همه به قابلیت گرم کن و سرد کن این مبل بپردازیم. این مبل دو گزینه Cool و Hot داره؛ که وقتی Cool رو بزنین نوشیدنی تون رو تا هرزمانی که بخوایین خنک نگه میداره، و وقتی Hot رو بزنین تا هر زمان که بخوایین اون رو گرم نگه میداره!

پایین این بخش، دو تا جا لیوانی داره برای نگهداری لیوان هاتون؛ و بالای این بخش یک سیستم صوتی فوق العاده با کیفیت داره که میتونین اون رو با بلوتوث بهش وصل کنین و موزیک دلخواه تون رو باهاش پخش کنین. در بالای تمامی این بخش ها ۵ تا پورت USB برای اتصال داره و همچنین یک بخش برای شارژر وایرلس موبایل وجود داره.

همچنین یک تاچ روی این کنسول قرار داره که با لمس اون، زیر مبلمان یک نور بسیار زیبا و جذاب روشن میشه؛ و برای تزئین منزل در شب فوق العاده هست، و یک فضای دلنشین رو ایجاد میکنه.

نشیمن مبلمان سوفا ریلکسی

در مبل ریلکسی شو برقی این سوفا، شما فقط با یک دکمه میتونین اون رو به تخت خواب تبدیل کنین و روش استراحت کنین؛ درواقع این مبل تک نفره سوفا ریلکسی در ۳ حالت مختلف میتونه قرار بگیره که در عکس زیر میتونین اون رو مشاهده کنین.

نشیمن مبلمان سوفا ریلکسی

اما تک نفره ای که بصورت دستی ریلکسی میشه، دارای مکانیسم راک و گردون هم هست! در کاناپه ۳ نفره، وسط اون یک میز قرار داره که داخل این میز هم دوتا جا لیوانی دیگه وجود داره! از این میز میتونین برای محلی برای غذا خوردن هم استفاده کنین یا لپتاپ تون رو روی اون قرار بدین و کارهاتون رو بکنین.

جنس مبلمان ریلکسی جدید ۲۰۲۳

در ساخت این مبلمان سعی شده تا بهترین مواد موجود استفاده بشه! از چوب تا پارچه و اسفنج و … همه و همه در بهترین حالت ممکن قرار دارند. اسفنج این مبلمان از اسفنج ۳۵ کیلیویی یورولوکس ساخته شده، و دارای ۲ لایه اسفنج هست که نهایت راحتی رو برای شما به ارمغان میاره.

دسته ها، پشتی و بخش گردن این مبل همگی از الیاف با کیفیت ساخته شدن که میتونین در ویدیو مشاهده کنین؛ همچنین مبل هایی که تبدیل به تخت خواب میشن، برای استحکام بالا الیاف شون تماما از فلز ساخته شده که باعث میشه تا ۱۰ سال هیچ اتفاقی برای این مبل ها نیوفته. همچنین برای اینکه خیالتون همه جور راحت باشه، فروشگاه مبلمان سوفاداتیس ۲ سال گارانتی برای این محصول ارائه میده، و هر اتفاقی که برای اون بیوفته محصول رو از شما پس میگیره.

جنس مبلمان ریلکسی جدید 2023

همچنین موتورهای بکار رفته در این مبل راحتی ۲۰۲۳ همگی مارک دار هستند و از بهترین های دنیا حساب میشه؛ این موتورها هم ۲ سال ضمانت دارند. همچنین بیشتر از ۱۵ رنگ و طرح و پارچه داره که بسته به سلیقه و سفارش شما میتونه استفاده بشه.

خرید جدیدترین مبل راحتی از فروشگاه اینترنتی معتبر

همونطور که در ابتدا هم عرض کردیم، سوفا ریلکسی توسط فروشگاه مبلمان معتبر Sofadatis تولید میشه و شما میتونین جهت خرید مبل راحتی ۲۰۲۳ به این فروشگاه مراجعه کنین. البته که مبلمان هایی با قابلیت های شبیه به این رو هم میتونین در فروشگاه های خارجی مثل urbanladder.com و یا asortie.com و یا classicsofa.com پیدا کنین؛ اما با توجه به ایرانی بودن سوفاداتیس، هم میتونین انواع مبلمان راحتی، سلطنتی، کلاسیک و … با قیمت مناسب تری تهیه کنید و هم از گارانتی ۲ ساله محصولات بهره مند بشین؛ که در فروشگاه های مبلمان خارجی همچین امکانی وجود نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml