جزئیات جدید حمله وحشیانه سارقان به پیشکسوت پرسپولیس/ ستاره ای که ۲۴ ساعت است به هوش نیامده ! + عکس

حمله گروهی سارقان به یکی از بازیکنان پیشکسوت پرسپولیس منجر به بیهوشی ۲۴ ساعته این ملی پوش سابق فوتبال کشورمان شد.
به گزارش اخبار تایمز؛ بهنام ابوالقاسم پور یکی از فوتبالیست های دهه ۷۰ و ۸۰ باشگاه های سایپا و پرسپولیس روز گذشته در حالی که با خودروی خود در اتوبان شهید چمران تهران در حال تردد بود مورد حمله سارقان قرار گرفت.
افراد حاضر در محل در مورد این حادثه توضیح داده اند. پس از حمله سارقان به خودروی بهنام ابوالقاسم پور ظاهراً پیشکسوت پرسپولیس برای دفاع از خود و ممانعت از تحویل موبایل و سایر اشیاء قیمتی خود با سارقان درگیر شد.
درگیری بین بهنام ابوالقاسم پور و سارقان به حدی شدید و وحشیانه است که پس از حضور مردم، سارقان بدون گرفتن اشیای قیمتی به همراه پیشکسوت پرسپولیس مجبور به فرار از محل حادثه می شوند.
جزئیات جدید حمله وحشیانه سارقان به پیشکسوت پرسپولیس/ ستاره ای که 24 ساعت است به هوش نیامده ! + عکس
پیشکسوت پرسپولیس بلافاصله توسط نیروهای اورژانس و امداد به بیمارستان منتقل شد و از روز گذشته یک بار تحت عمل جراحی قرار گرفت اما هنوز به هوش نیامده است. ظاهرا کادر درمانی بیمارستان محل بستری بهنام ابوالقاسم پور ابراز امیدواری کرده اند تا ساعاتی دیگر وضعیت جسمانی وی به حالت عادی بازگردد. اما شدت حملات و حملات سارقان به حدی بوده که بازیکن سابق تیم های پرسپولیس و سایپا این روزها شرایط سختی را تحمل می کند.
سرمقاله سایت ورزش; آرزو می کنیم این پیشکسوت فوتبال کشورمان که سابقه سه بار حضور در میادین بین المللی را با تیم ملی فوتبال کشورمان دارد هر چه زودتر بهبودی کامل پیدا کند و به آغوش گرم خانواده و ورزش بازگردد. طرفداران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml