جزئیات تازه از آتش‌سوزی بیمارستان گاندی / تقاضای فوری شهرداری تهران از قوه قضائیه

به گزارش اقتصاد۱۰۰، علی نصیری درباره حادثه بیمارستان گاندی گفت: این آتش سوزی در ساختمانی که در حال بازسازی بوده صورت گرفته است و هیچ بیماری در آن بستری نبوده است. با این وجود بیماران بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابه گاندی به بیمارستان‌های معین منتقل شدند.

وی ادامه داد:‌ بیماران حاضر آی‌سی‌یو نیز به بیمارستان نزدیک دیگری در حال انتقال هستند و هیچ حادثه ای مردم و بیماران را تهدید نکرده است. درحال حاضر نیز مراحل پایانی اطفاء حریق از سوی آتش‌نشانان در حال انجام است. تا این لحظه‌ دو مصدوم سطحی آتش‌سوزی داشتیم و همه عوامل در صحنه حضور دارند. همچنین ۱۰ ایستگاه آتش نشانی در صحنه حضور دارند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: از شهروندان خواهش می‌کنم شایعه ای را نپذیرند. کار به خوبی در حال انجام است آتش گسترش پیدا کرده و کار سخت است با این‌ وجود شهرداری منطقه ۶ و ستاد مدیریت بحران منطقه ۶ پای کار هستند؛ با اینکه تا این لحظه نیازی به تشکیل ستاد مدیریت بحران حتی در سطح منطقه احساس نشده است. 

اگر مدیران بیمارستان گاندی به اخطارهای قبلی توجه می‌کردند این اتفاق نمی‌افتاد

سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد: اگر مدیران بیمارستان به اخطارهای قبلی توجه می‌کردند این اتفاق نمی‌افتاد.

به گزارش اقتصاد۱۰۰، مطهر محمدخانی در حساب توییتر خود نوشت: “آتش مهار شد، خدا را شکر؛ بچه‌های آتش‌نشان باز هم از جان مایه گذاشتند تا از یک فاجعه جلوگیری کنند.

حضور به موقع ۱۲ ایستگاه، ۵ نردبان بلند و تجهیزات کامل از پلاسکوی جدید جلوگیری کرد.

اگر مدیران بیمارستان به اخطارهای قبلی توجه می‌کردند همین هم اتفاق نمی‌افتاد. دستگاه قضایی ورود کند.”

 





منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml