جزئیات جدید از سوء استفاده از لباس اسطوره فوتبال آرژانتین; پیراهن لیونل مسی داستان شد!

تقاضای زیادی برای پیراهن لیونل مسی در آرژانتین وجود دارد و همین امر باعث شده افرادی که قصد فروش پیراهن های تقلبی را داشتند دستگیر شوند.

به گزارش خبرگزاری اخبار تایمز؛ پیراهن های جعلی اینترمیلان با نام لیونل مسی در حال هجوم به آرژانتین است و صدها تن از آنها در فرودگاه ها توقیف شده اند. پس از انتقال این فوق ستاره ۳۶ ساله به MLS، پیراهن صورتی کم رنگ اینتر به وضوح به یکی از لوازم ضروری در هر خانه در آرژانتین تبدیل شده است و مقامات این کشور آمریکای جنوبی آن را “روند رو به رشد” می نامند. به گزارش بوئنوس آیرس تایمز، حدود ۲۵۰ پیراهن تقلبی توسط کارکنان فرودگاه خورخه نیوبری در پایتخت آرژانتین کشف و ضبط شد.

جزئیات جدید از سوء استفاده از لباس اسطوره فوتبال آرژانتین; پیراهن لیونل مسی داستان شد!

در آخرین مورد، زنی که قصد داشت ۵۰ پیراهن غیرمجاز را از گمرک وارد کند، دستگیر شد و ماموران گمرک پیراهن‌ها را در بسته‌بندی‌های پلاستیکی با برچسب‌هایی روی آن‌ها کشف کردند. در مورد اصالت پیراهن ها با کارشناسان مشورت شد اما مشخص شد اصل آنها نیست و با توجه به اینکه اصل آن هنوز در آنجا فروخته نشده بود، این خانم قصد داشت کالای تقلبی را در بدو ورود به کشور بفروشد. آنها افزودند: قصد این زن احتمالاً فروش آنها به عنوان پیراهن های اصلی و سوء استفاده غیرقانونی از شور و شوق ایجاد شده پیرامون برنده هفت بار توپ طلا در این کشور بوده است.

این زن همچنین سه قرص، و همچنین بیش از ۲۰۰۰ کارت پوکمون، حدود ۱۰۰ کیسه پروتئین و چندین جعبه مکمل عضلانی در اختیار داشت. در نهایت مقامات مشخص کردند که قصد او فروش این اقلام همراه با پیراهن های تقلبی اینتر میامی بوده است. آنها اظهار داشتند: تمامی این موارد طبق مواد ۹۷۷ و ۹۷۸ قانون گمرک توسط گمرک توقیف شده است زیرا با توجه به تعداد و تنوع محصولات می توان تصور کرد که به قصد فروش وارد شده است.

جزئیات جدید از سوء استفاده از لباس اسطوره فوتبال آرژانتین; پیراهن لیونل مسی داستان شد!

شکی نیست که علاقه به داشتن پیراهن لیونل مسی در چند وقت اخیر به سطوح خیره کننده ای رسیده است. تامین کنندگان آدیداس اکنون باید تلاش خود را برای تولید پیراهن و رساندن آن به دست مصرف کنندگان افزایش دهند.

به گزارش Front Office Sports، درخواست برای داشتن این پیراهن منحصر به فرد در تاریخ ورزش ایالات متحده به این معنی بود که آدیداس باید شش ماه کار را در سه ماه انجام می داد و تلاش خود را مضاعف می کرد. هر کسی که اکنون به دنبال خرید پیراهن لیونل مسی است باید تا اکتبر صبر کند.

البته مسی سهمی از سود حاصل از فروش اجناس MLS را به خانه خواهد برد و از هیاهوی هواداران سود زیادی به دست خواهد آورد. او همراه با دستمزد اولیه ۱۵۰ میلیون دلاری (۱۱۷.۶ میلیون پوند) در طول مدت قراردادش، قرارداد پرسودی با غول های فناوری اپل نیز امضا کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml