جزئیات فروش خودروی بستیون T77 اعلام شد

بر اساس این اطلاعیه، متقاضیان می توانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ لغایت ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ اقدام کنند. این محصول با قیمت یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان عرضه می شود و زمان تحویل خودرو هفته آخر خرداد ماه ۱۴۰۳ است.

تکمیل فرآیند ثبت نام و واریز وجه متقاضیان، صرفا به صورت آنلاین و از طریق پرتال چامع ایرانی به آدرس www.bahman.iranecar.com/bmcars امکان پذیر بوده که اطلاع رسانی لازم با ارسال پیامک به متقاضیان صورت خواهد پذیرفت.

مشخصات ظاهری و فنی بستیون T77

این خودرو دارای موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو شارژ، حداکثر قدرت موتور  ۱۶۶ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه، حداکثر گشتاور ۲۵۸ نیوتن متر در ۴۳۵۰ – ۱۵۰۰ دور در دقیقه است. 

بستیون T۷۷ دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است که با ترمز ABS به همراهEBD و EBA عرضه می شود. گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته –۷DCT WET، دوربین دید عقب، سیستم تشخیص مانع عقب، تثبیت کننده سرعت خودرو(کروز کنترل تطبیقی)، سیستم هوشمند ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، آینه‌های جانبی جمع شونده به همراه گرمکن و آینه داخلی با عملکرد خودکار ضد تابش نور از دیگر امکانات این خودرو است. 

این خودرو همچنین دارای سانروف پانوراما، تودوزی چرم، صندلی برقی راننده و سرنشین به همراه گرمکن، صندلی راننده قابلیت تنظیم در ۶ جهت و صندلی سرنشین در ۴ جهت،  سیستم روشنایی مشایعت تا درب منزل و همچنین تمامی چراغ ها با تکنولوژی LED است.

 


دانلود فایل

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml