وام ۵ میلیاردی بانک سپه/ جزئیات طرح نگین آتیه

مشتریان مشاغل و اصناف می توانند با افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت در طرح ویژه نگین آتی بانک سپه نسبت به دریافت وام اقدام کنند. سقف وام این طرح تسهیلات ۵ میلیارد تومان اعلام شده است.

به گزارش اخبار تایمز؛ آن دسته از صاحبان مشاغل و اصناف در صورتی که دو ماه از افتتاح سپرده آنها گذشته باشد، امکان دریافت وام ۵ میلیارد تومانی از بانک سپه را دارند. مشتریان برای دریافت این تسهیلات باید حداقل یک میلیون تومان در حساب خود داشته باشند. سود این تسهیلات بین ۸ تا ۲۳ درصد اعلام می شود و به ازای هر ۹ قسط یک درصد از سود کاهش می یابد. بانک برای تسویه به موقع اقساط، سپرده های وام گیرندگان را مسدود می کند. اما در مدت بلوکه شدن سپرده، ۱ درصد سود به آن تعلق می گیرد. وام گیرندگان حداکثر ۶۰ ماه فرصت دارند تا اقساط را بازپرداخت کنند.
با شرایط ذکر شده درباره مبلغ وام، مدت بازپرداخت و نرخ سود، مبلغ هر قسط به ۱۴۰ میلیون و ۹۵۲ هزار و ۳۵۵ تومان می رسد. سود کل تسهیلات ۳ میلیارد و ۴۵۷ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۳۲۷ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۸ میلیارد و ۴۵۷ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۳۲۷ تومان خواهد بود.

اهداف ارائه طرح وام ۵ میلیاردی

بانک سپه با هدف حفظ رقابت پذیری در بازار پول و پوشش مدیریت شده نیازهای تسهیلاتی گروه هدف مشتریان بانکی کوچک و تجاری این تسهیلات را ارائه کرده است. بهبود وضعیت مدیریت نقدینگی و رشد جریان های نقدی ورودی باثبات از طریق تامین منابع و پایداری خود مدیریتی منابع و هزینه های طرح های سپرده گذاری و افزایش سهم منابع کم هزینه در ترکیب منابع و بهینه سازی قیمت تمام شده پول از دیگر اهداف این طرح است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml