جزئیات پنت هاوس مجلل مسی در میامی / خانه ای با ویژگی های خاص + فیلم

لیونل مسی در پنت هاوسی زندگی می کند که دارای آسانسور مخصوصی است که ماشین هایش را به درب خانه می برد.

به گزارش اخبار تایمز، به نظر می رسد لیونل مسی پس از به ثمر رساندن یک گل خیره کننده در اولین بازی خود برای باشگاه جدیدش اینتر، به خوبی با زندگی جدید خود در میامی کنار می آید. فوق ستاره آرژانتینی اوایل این ماه تصمیم گرفت به طور رایگان پاری سن ژرمن را ترک کند و به اینترمیامی بپیوندد. طرفداران در ایالات متحده مشتاق هستند تا همه چیز را در مورد زندگی جدید او در این کشور بدانند.

جزئیات پنت هاوس مجلل مسی در میامی / خانه ای با ویژگی های خاص + فیلم

در حالی که بیشتر طرفداران عمدتاً روی حرفه فوتبالی او تمرکز می کنند، جزئیات در مورد ملکی که مسی پس از ورود به فلوریدا برای زندگی در آن انتخاب کرد نیز مردم را سرگرم کرده است. او در حال حاضر در یک پنت هاوس در ساحل میامی زندگی می کند، اما یک ویژگی خاص در مورد پنت هاوس وجود دارد که حتی با در نظر گرفتن سطح ثروت و نفوذ مسی، هواداران را شگفت زده کرده است. ویدیویی در TikTok نشان می دهد که آپارتمان مسی دارای یک آسانسور لوکس است که اتومبیل های او را به پنت هاوس او می برد.

مسی با میامی غریبه نیست و در واقع سال ها این پنت هاوس خاص را اجاره کرده و اکنون به خانه خانواده او تبدیل شده است. انتظار می رود مسی سالانه ۵۰ تا ۶۰ میلیون دلار در میامی درآمد داشته باشد. اما اگر به عربستان می رفت می توانست حقوق بسیار بالاتری بگیرد.

اعتقاد بر این است که تمایل او به بازی در کوپا آمریکا بعدی دلیل اصلی انتخاب اینتر بوده است، زیرا لیگ نسبت به لیگ حرفه ای عربستان قابل مشاهده تر و رقابتی تر است.

 

 

همچنین بخوانید: تصاویر سلبریتی هایی که برای دیدن مسی در ورزشگاه اینترمیامی حاضر شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml