جنجال معروف استقلال در نیاوران; حق نداشتی با بچه ام اینطور حرف بزنی/ درب این پیتزا فروشی را می بندم!

حضور چهره های معروف فوتبال در رستوران های شهر به اندازه برخی از اقوام درجه یکشان برایشان دردسرساز است!
به گزارش اخبار تایمز؛ اخبار دریافتی از رستورانی در حوالی مرکز خرید اطلس مال در محله نیاوران تهران حکایت از فریاد و تهدید برادر یکی از فوتبالیست های معروف دارد.
ماجرا از آنجا شروع می شود که مسئول پاسخگویی به تماس های تلفنی با پسر این فرد که به خاطر برادرش چهره ای شناخته شده در بین اهالی فوتبال است کار را به جایی می کشد که شخصاً به پیتزا فروشی می رود.
این فرد بلافاصله پس از ورود به رستوران به سمت صندوق و فردی که تلفن مشتری را پاسخ می دهد فریاد می زند و او را از نحوه رفتار و پاسخی که به فرزندش داده تهدید می کند. حضور پر سر و صدا این فرد در رستوران علاوه بر بر هم زدن فضا، باعث نگرانی و استرس برخی از مشتریانی می شود که به همراه خانواده برای صرف شام در محیطی آرام آمده بودند.
به گفته حاضران در پیتزافروشی، مسئولان رستوران بلافاصله برای آرام کردن این فرد شروع به صحبت با این فرد کردند اما ظاهرا او قصد کوتاهی نداشت و مدیر پیتزا فروشی به احترام این موضوع از او خواست که آرام باشد. این شخص و برادرش صدایش را بیشتر می کرد. تا جایی که از اپراتور می خواهد از فرزندش عذرخواهی کند وگرنه در رستوران را می بندد و می بندد!

اما اتفاق جالب در این حین برخورد یکی از مشتریان با برادر فوتبالیست و سرمربی سرشناس سابق فوتبال کشورمان بود. این مشتری که کنار خانواده‌اش مشغول صرف غذا بوده، با صدای بلند از این شخص معروف می‌خواهد که آرامش خودش را حفظ کند. این فرد ادامه می‌دهد اگر برای خودت احترامی قائل نیستی لااقل به‌خاطر اسم برادرت که در این فوتبال همه او و استقلال را می‌شناسند آرام بگیر و از محیط پیتزافروشی خارج شو. تو با این رفتارت اسم او را هم خراب می‌کنی!

پس از اعتراض جدی این مشتری، چهره مشهور استقلالی که تا لحظاتی پیش رستوران را روی سرش گذاشته بود به میز این فرد نزدیک شده و درباره پست و سمتش در فوتبال سوال می‌کند طوری که ظاهرا قصد داشته بداند چه شناختی از او و برادرش دارد. فرد معترض هم با تکرار صحبت‌های قبلی برادر فوتبالیست معروف را تهدید می‌کند که اگر به رفتار زشتش در محیط خانوادگی خاتمه ندهد عواقب تلخی را برایش رقم می‌زند. برادر فوتبالیست سرشناس هم ناگهان تغییر رفتار داده و به سرعت محل پیتزافروشی را ترک می‌کند.

با عذرخواهی مجدد کارکنان رستوران از افراد حاضر در پیتزافروشی و تشکر ویژه از فردی که به هرج و مرج پایان داد، همه چیز به روال عادی خود برگشته و مهمانان شروع به مرور داستان های این فرد و برادر فوتبالی اش می کنند. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml