جی پی مورگان: اتریوم در سال ۲۰۲۴ از بیت کوین پیشی خواهد گرفت

جی پی مورگان پیش بینی می کند که اتریوم ممکن است در سال ۲۰۲۴ بهتر از بیت کوین عمل کند.

به گزارش اخبار تایمز، بانک آمریکایی JP Morgan پیش‌بینی کرده است که اتریوم در سال ۲۰۲۴ از بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال پیشی خواهد گرفت، علی‌رغم ابراز احتیاط عمومی در مورد بازارهای کریپتو در سال آینده.

به گفته بلک، تحلیلگران این بانک اضافه شدن یک نوع تراکنش جدید به اتریوم به نام Protodanksharding در نیمه اول سال ۲۰۲۴ را برجسته می کنند که راه کارآمدتری برای به اشتراک گذاری اتریوم به عنوان یک کاتالیزور مهم برای ارز دیجیتال ارائه می دهد. این ویژگی کارمزد تراکنش با اتریوم را کاهش می دهد.
جی پی مورگان این به روز رسانی را گامی مهم برای بهبود عملکرد شبکه اتریوم و افزایش عملکرد آن در اکوسیستم کریپتو می داند که به عملکرد خوب ارز دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال کمک می کند.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

طبق داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز جمعه (۲۴ دسامبر) از ۴۱۶۹۷ دلار تا ۴۳۰۸۰ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۳ به وقت ایران در حدود ۴۲۰۷۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن بیش از ۸۰۰ دلار کاهش یافته است. حجم تراکنش بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹.۸۲ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۴ درصد کاهش داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۲۲۵ دلار به ۲۳۱۷ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۱۱ شب به وقت ایران با قیمتی بیش از ۲۲۴۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۴۰ دلار کاهش یافته است. حجم تراکنش اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱.۱۰ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۵ درصد کاهش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml