حادثه تلخ در آرسنال؛ او یک عمل جراحی جزئی انجام داد

گابریل ژسوس تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت و شروع فصل را از دست داد و آرسنال را با مشکل مواجه کرد.

به گزارش اخبار تایمز ، آرسنال در آستانه فصل جدید با اتفاق بدی روبرو شد و گابریل ژسوس تحت عمل جراحی قرار گرفت. این بازیکن برزیلی ۴۵ میلیون پوندی که از درد مداوم مفاصل در تمرینات پیش فصل شکایت داشت، زانوی راست خود را جراحی کرد. او قطعا دیدار یکشنبه با منچسترسیتی و دیدار افتتاحیه لیگ برتر مقابل ناتینگهام فارست در ۹ روز آینده را از دست خواهد داد.

اما میکل آرتتا، سرمربی تیم نگران است که ژسوس پس از سه ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت کلیدی در جام جهانی سال گذشته، برای مدت طولانی تری از میادین دور باشد. آرتتا گفت: «متاسفانه عیسی امروز صبح یک عمل جراحی کوچک انجام داد و فکر می‌کنم او چند هفته بیرون خواهد بود. او در چند هفته گذشته احساس ناراحتی می کرد. این ضربه بزرگی است زیرا ما او را به بهترین فرم خود بازگرداندیم، به خصوص نحوه بازی او در آخرین بازی ما مقابل بارسلونا. او در شرایط خوبی بود، اما اکنون او را از دست داده ایم. این اتفاق مربوط به مصدومیت قبلی اوست و باید آن را برطرف می کردیم. بهترین تصمیم این بود که هر چه زودتر اقدام کنیم. متأسفانه گابی را در اختیار نخواهیم داشت، اما گزینه های دیگری برای بازی با کیفیت های مختلف داریم و خودمان را تطبیق می دهیم.»

بوکایو ساکا نیز تساوی ۱-۱ مقابل موناکو در جام امارات را از دست داد. آرتتا گفت: بوکایو خوب بود اما روی نیمکت احساس خوبی نداشت. ما فکر می‌کردیم او مشکلاتی دارد و نمی‌خواستیم از او استفاده کنیم.»

الکساندر زینچنکو که به دلیل مصدومیت ساق پا در هیچ یک از پنج بازی تدارکاتی آرسنال بازی نکرد، یکی دیگر از نگرانی های اصلی آرتتا است. ملی پوش اوکراینی روز یکشنبه مقابل منچسترسیتی بازی نخواهد کرد اما آرتتا تاکید کرد: “بازگشت او نزدیک است.”

غیبت ژسوس به این معنی است که ادی نکتیا احتمالاً خط حمله آرسنال را در روز یکشنبه در ومبلی هدایت خواهد کرد.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml