حلقه هوشمند بلک شارک شیائومی محشر است

به گزارش گروه دانش و فناوری، حلقه هوشمند کوسه سیاه دارای طراحی شیک و راحت است. ضخامت آن فقط ۲.۲ میلی متر است و وعده می‌دهد که برای پوشیدن روزانه مقبول افتد.

این انگشتر در دو رنگ نقره‌ای و مشکی با لهجه طراحی قرمز عرضه می شود.

جالب اینجاست که این طراحی دارای یک نوار مشکی برجسته در قسمت بیرونی است که ممکن است به ویژگی «لمس هوشمند» که Black Shark به آن اشاره کرده است مرتبط باشد.

در حالی که جزئیات در مورد تاچ هوشمند حلقه محدود است، به طور بالقوه می‌تواند کنترل‌های مبتنی بر ژست را برای تعامل با تلفن های هوشمند یا سایر دستگاه های متصل ارائه دهد.

 

پایش سلامت:

حلقه هوشمند بلک شارک یک ردیاب جامع سلامت است که کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند معیارهای ضروری سلامت مانند ضربان قلب، اشباع اکسیژن خون و دمای بدن را پایش و گزارش کند.

داده‌های حاصل، می‌تواند برای ردیابی پیشرفت تناسب اندام، نظارت بر کیفیت خواب و به دست آوردن بینش در مورد سلامت کلی ارزشمند باشد.

 

دوام و عمر باتری:

این شرکت بر دوام حلقه با مقاومت در برابر آب تأکید می‌کند که یک ویژگی کلیدی برای کاربران فعال است. با این حال، این شرکت رتبه خاصی از مقاومت در برابر آب را اعلام نکرده است.

بنابراین، چشمگیرترین جنبه حلقه هوشمند ممکن است عمر باتری آن باشد.

بلک شارک ادعا کرده که با جعبه شارژ گنجانده شده، حلقه می تواند تا ۱۸۰ روز با یک بار شارژ دوام بیاورد.

این عمر باتری در صورت تحقق،می‌تواند باعث شود تا سازنده  به طور قابل توجهی از رقبا پیشی بگیرد.

به طور بالقوه حلقه هوشمند بلک شارک به گزینه‌ای جذاب برای کاربرانی تبدیل می‌شود که به راحتی اهمیت می‌دهند.

 

قیمت و در دسترس بودن:

در حالی که بلک شارک اطلاعات رسمی قیمت یا تاریخ عرضه را فاش نکرده است، قیمت گذاری استراتژیک این شرکت در بازار رقابتی حلقه‌های هوشمند پیش بینی می شود.

حلقه هوشمند با ترکیبی از طراحی شیک، ویژگی‌های نظارت بر سلامت و عمر باتری استثنایی، این پتانسیل را دارد که یک انتخاب قانع‌کننده برای علاقه‌مندان به فناوری و مصرف‌کنندگان آگاه به سلامت باشد.

 

 

انتهای پیام



منبع :

اقتصاد ۱۰۰



وبگردی



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml