حمله رونالدو به سمت رکورد طارمی و مجیدی در آسیا

ورزش سه نوشت: کریستیانو رونالدو برای تبدیل شدن به برترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا به ۴۲ گل دیگر نیاز دارد.

به گزارش اخبار تایمز؛ کریستیانو رونالدو روز گذشته اولین گل آسیایی خود را مقابل استقلال تاجیکستان به ثمر رساند. گلزن فوتبال جهان، اروپا و لیگ قهرمانان اروپا با حضور در آسیا به دنبال کسب عناوین مختلف فردی و تیمی است اما برای تبدیل شدن به بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا به ۴۲ گل دیگر نیاز دارد.

دژان دامیانوویچ بازیکن باسابقه تیم های شرق آسیا در صدر گلزنان قرار دارد، این بازیکن با ۴۲ گل بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان آسیا است. او ۹ فصل در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت، ۲۵ گل برای اف سی سئول و ۱۰ گل برای سوون سامسونگ کره جنوبی، ۲ گل برای پکن گوآن و ۵ گل برای کیچی هنگ کنگ به ثمر رساند و بهترین گلزن است. دونگ گوک با ۴۰ گل، ناصر الشمرانی بازیکن سابق عربستانی الاتحاد و الکسون بازیکن گوانگژو با ۳۲ و ۳۰ گل جزو برترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان آسیا هستند.

در تاریخ این مسابقات مهدی طارمی با ۱۴ گل در صدر فهرست برترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و فرهاد مجیدی با ۱۳ گل و مرتضی تبریزی، آرش برهانی و امیر ارسلان مطهری با ۱۱ گل در رتبه های بعدی قرار دارند. . علی علیپور و محمد قاضی با ۱۰ گل، مهدی رجب زاده با ۹ گل، محمدرضا خلطبری و کاوه رضایی با ۸ گل در رده های بعدی قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml