حمله علنی نکونام به مواضع ساپینتو/جواد تمام معادلات مرد پرتغالی را بر هم زد

اخبار تایمز | حضور همزمان چهار بازیکن استقلال در ترکیب اصلی این تیم در شرایطی که فصل گذشته تنها دو نفر از آنها بیشتر در ترکیب حضور داشتند، نشان از تغییرات کلی در این تیم دارد.
نگاهی به ترکیب اصلی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان نشان می دهد که جواد نکونام ساختار تاکتیکی تیمش را به کلی تغییر داده است.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال فصل گذشته در مقاطعی با صالح حردانی و ابوالفضل جلالی درگیر شد.
اتفاقات قبل از انتخاب بازیکنان تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باعث شد که صالح حردانی در اقدامی عجیب در مصاحبه ای با ساپینتو، خروج خود از لیست تیم ملی را به تصمیمات اشتباه ساپینتو و نشستن مداوم او در این تیم ربط دهد.
اتفاقی مشابه برای مدافع چپ تیم استقلال – ابوالفضل جلالی – افتاد. در پایان نیم فصل شایعه شد که این بازیکن به دلیل نیمکت نشینی مداوم و حضور جعفر سلمانی در دفاع چپ قصد جدایی از استقلال را دارد. اتفاقی که در سمت راست خط دفاعی استقلال افتاد برای یاماگا و حردانی تکرار شد.
اما جواد نکونام پس از بر عهده گرفتن هدایت تیم استقلال با حضور هر چهار بازیکن مذکور در ترکیب استقلال مقابل صنعت نفت آبادان ثابت کرد که به هر چهار بازیکن ایمان و اعتماد خاصی دارد و در پست های مختلف با آنها بازی می کند.
حمله علنی نکونام به مواضع ساپینتو/جواد تمام معادلات مرد پرتغالی را بر هم زد
حضور همزمان صالح حردانی و آرتور کوین یاماگا در جناح راست دفاع و حمله و همچنین حضور همزمان جلالی و سلمانی در جناح چپ دفاع و حمله استقلال، دو طرف استقلال را به میزان قابل توجهی تقویت کرد. البته دستخوش تغییرات شد به طوری که صالح حردانی موفق به گلزنی شد و ابوالفضل جلالی علاوه بر اینکه زمینه را برای گل اول استقلال فراهم کرد، برای گل دوم نیز یک پاس گل ارسال کرد.
بسیاری از کارشناسان مستقل فصل گذشته نیز معتقد بودند که یمگا در ۵۰ متر جلو کارآمدتر است و جلالی باید در خط دفاع بازی کند و حالا شاید این تصمیم جواد نکونام مورد تایید آنها هم قرار بگیرد.
قطعا می توان پیش بینی کرد که این چهار بازیکن در دیدار مقابل ملوان برای دیدار مقابل نماینده شهرستان انزلی جزو بازیکنان اصلی استقلال باشند. بازی ای که قرار است پنجشنبه هفته آینده بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml