حمله کلوپ به سیاست عربستان؛ به نظر می رسد آنها نفوذ زیادی دارند/ یوفا و فیفا باید راه حلی بیابند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از باز بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه های عربستانی سه هفته بیشتر از اروپایی ها ابراز نگرانی کرد.

به گزارش اخبار تایمز، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در جدیدترین مصاحبه خود خواستار محافظت در برابر تهدید بزرگ باشگاه های عربستانی شد.

سرمربی لیورپول می ترسد پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی در اول سپتامبر، باشگاه های اروپایی مورد سرقت قرار گیرند، زیرا این کشور پرهزینه خلیج فارس همچنان می تواند تا ۲۰ سپتامبر بازیکن بخرد.

کلوپ گفت: «تقریباً بدترین چیز این است که پنجره نقل و انتقالات در عربستان سعودی برای سه هفته دیگر باز است. حداقل در اروپا، این کار مفیدی نیست. بنابراین یوفا و فیفا باید برای آن راه حلی بیابند. به نظر می رسد عربستان سعودی نفوذ زیادی دارد و این نفوذ گسترده است.»

حمله کلوپ به سیاست عربستان؛ به نظر می رسد آنها نفوذ زیادی دارند/ یوفا و فیفا باید راه حلی بیابند

باشگاه های عربستانی می توانند با فعال سازی بندهای آزادی ستاره ها تیم های اروپایی را نابود کنند و باشگاه های اروپایی نمی توانند جایگزینی برای آنها پیدا کنند.

بعد از اینکه جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول با ۱۲ میلیون پوند به الافقات رفت و فابینیو با ۴۰ میلیون پوند به اتحاد فروخته شد، بازسازی کلوپ در خط میانی با شکست بزرگی روبرو شد. در همین حال روبرتو فیرمینو پس از پایان قراردادش در آنفیلد به الاهلی پیوست. کلوپ مجبور شد انتقال ۴۳ میلیون پوندی لوئیس دیاس به الهلال را متوقف کند.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی قبل و بعد از انتقال ریاض محرز به الاهلی نسبت به خطر از دست دادن ستاره های باشگاه های بزرگ لیگ برتری هشدار داد. کلوپ افزود: قطعا این موضوع برای ما مشکل ساز است. این در حالی است که سرمربی ۵۶ ساله آلمانی احتمال حضور کیلیان امباپه در لیورپول را رد کرد و گفت: به این شایعه می خندیم، چیزی در این مورد برای ما نیست.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml