خاطره تلخ آبی‌ها از شهر جم؛ باز هم مربی خارجی و باز هم…

خاطره تلخ آبی‌ها از شهر جم؛ باز هم مربی خارجی و باز هم...

خبرورزشی نوشت: آخرین حضور تیم استقلال در شهر جم و دیدار مقابل پارس جنوبی این شهر به مرداد ماه سال ۹۹ برمی‌گردد که استقلال در آن بازی برنده شد.

خاطره تلخ آبی‌ها از شهر جم؛ باز هم مربی خارجی و باز هم...

تیم‌های استقلال و پارس جنوبی جم در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی در خانه تیم جنوبی به مصاف هم می‌روند.

این دو تیم در طول سال‌های گذشته بارها به مصاف هم رفتند که یکی از دیدارهای استقلال در شهر جم با خاطره تلخ آبی‌پوشان همراه شد. روزی که وینفرد شفر سرمربی آلمانی وقت استقلال در لیگ برتر هجدهم همراه با این تیم در هفته چهارم مهمان طرفداران فوتبال در شهر جم بود. تیم پارس جنوبی در تاریخ ۲۵ مردادماه سال ۱۳۹۷ با حملات متعدد روی دروازه استقلال در نهایت باعث شد تا آرمین سهرابیان به اشتباه با گل‌به‌خودی دروازه تیمش را باز کند. مدافع استقلال در آن صحنه روی پاس عمقی هافبک پارس جنوبی جم با ضربه‌ای غیرمنتظره دروازه تیمش را گشود تا استقلالی‌ها با همان یک گل و دست خالی شهر جم را ترک کنند.

گرچه این دو تیم تقریبا دو سال بعد در همان مرداد ماه بار دیگر در شهر جم به مصاف هم رفتند که این بار استقلال با حساب دو بر صفر و گل‌های علی کریمی و شیخ دیاباته برنده شد اما حالا و در شرایطی که استقلال بار دیگر باید با یک مربی خارجی (سایپنتو) در شهر جم به میدان برود، این نگرانی برای هواداران استقلال وجود دارد که مبادا با شکست استقلال و حذف این تیم در جام حذفی بخت مسلم کسب یک جام مهم در روزهای پایانی فصل فوتبال از دست برود.

بیشتر بخوانید:

  • عکس | واکنش جورجینا به خبر جدایی از رونالدو

  • عکس | سعید معروف جادوگر است!

  • واکنش علی اکبری به اتهام درگیری با سلاح سرد

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml