خبرورزشی‌گردی| امید عالیشاه: انگار پرسپولیس به دسته ۲ سقوط کرده!/ ظاهرا پول هست اما برای پرسپولیس نه!/ باز هم می‌توانیم قهرمان شویم

امید عالیشاه

پرسپولیس ۳ سال قبل در چنین روزهایی فینالیست لیگ قهرمانان آسیا بود و برای تقابل با نماینده کره جنوبی آماده می‌شد.

پرسپولیس در پاییز سال ۱۳۹۹ تا آستانه فتح لیگ قهرمانان آسیا جلو رفت اما بار دیگر در جدال نهایی ناکام ماند و نتوانست این عنوان ارزشمند را کسب کند.

یک ماه قبل از فینال لیگ قهرمانان، امید عالیشاه یکی از بازیکنان باتجربه پرسپولیس که هنوز هم در جمع سرخ‌پوشان حضور دارد، در گفت‌وگویی با خبرورزشی که روز بیست‌ودوم آبان ماه سال ۹۹ منتشر شد، به‌شدت از شرایط حاکم بر این تیم انتقاد کرد و گفت: از قرار معلوم پول در فوتبال هست ولی برای بازیکنان پرسپولیس نیست! برانکو ایوانکوویچ طلبش را از پرسپولیس می‌خواهد و این پول حق اوست اما سوال من اینجاست که چطور باشگاه‌های دیگر می‌توانند مطالبات مربیان خارجی خود را بپردازند اما پرسپولیس نمی‌تواند! تیمی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده که نباید مشکلات مالی داشته باشد. ما در آستانه فتح لیگ قهرمانان آسیا هستیم اما مشکلات و شرایطمان به گونه‌ای است که انگار به لیگ دسته ۲ سقوط کرده‌ایم! متاسفانه به نظر می‌رسد پرسپولیس در آستانه چنین مسابقه مهمی که می‌تواند یک کاپ ارزشمند را به فوتبال ایران هدیه کند، عملا به امان خدا رها شده است چون می‌بینیم که مشکلات مالی دردسر بزرگی به وجود آورده و علاوه بر آن، دغدغه‌های دیگری هم داریم، برای مثال عیسی آل‌کثیر را به خاطر یک شادی گل ساده محروم کرده‌اند و کسی نیست که در کنفدراسیون فوتبال آسیا نفوذ داشته باشد و بتواند قضیه او را حل کند یا این‌که زمینه برای بخشیده شدن بازیکنان دواخطاره پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان را فراهم آورد.

عالیشاه در ادامه افزود: با وجود همه این مشکلات، من قاطعانه معتقدم پرسپولیس همچنان این شانس را دارد تا برای پنجمین مرتبه متوالی قهرمان لیگ برتر شود. ما پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر و البته فتح لیگ قهرمانان را داریم.

پرسپولیس دقیقا همان‌طور که امید پیش‌بینی کرده بود توانست برای پنجمین مرتبه قهرمان لیگ برتر شود اما در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی را واگذار کرد و دستش از جام کوتاه ماند.

مصاحبه عالیشاه سال ۱۳۹۹

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml