باید دوباره استقلال را ۶ تایی می‌کردیم/ دیوانه ایم که بازی پرسپولیس را می بینیم; ارزش دیدن نداره!

مهاجم سابق پرسپولیس در گفتگوی تفصیلی با خزورازی نکات جالب، خواندنی و آموزنده ای را مطرح کرده بود که با گذشت ۱۱ سال همچنان قابل توجه است.

به گزارش اخبار تایمز؛ ادموند بزیک در اوایل دهه ۹۰ برای مدتی به پرسپولیس نزدیک شد و به کادر فنی این تیم پیوست. مهاجم سابق پایتخت که سابقه حضور در تیم ملی امید و دعوت به اردوی تیم ملی بزرگسالان را در کارنامه دارد، از اواسط دهه ۷۰ با مهدی مهدوی کیا دوست بود و اتفاقا این دو نفر. در چند پیروزی مهم و بزرگ مقابل پرسپولیس شرکت کرد. استقلال با هم بازی کرد.

ادموند بزیک روز ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ مصاحبه مفصلی با خبروزی انجام داد و با اشاره به خاطراتش از دربی های پایتخت مدعی شد پرسپولیس باید در دربی ۱۳۷۶ با ۶ گل استقلال را شکست می داد و خاطره شش ها را زنده می کرد. البته بزیک در صحبت های خود با احترام صحبت کرد و تاکید کرد که صحبت هایش بر اساس مسائل فنی است.

باید دوباره استقلال را 6 تایی می‌کردیم/ دیوانه ایم که بازی پرسپولیس را می بینیم; ارزش دیدن نداره!

پرسپولیس آن بازی را با نتیجه ۳ بر صفر برد تا فرشاد پیوس با خاطره ای بسیار خوش از دنیای بازیگری خداحافظی کند. انصافا پرسپولیس در آن دیدار خیلی بهتر بازی کرد و ادموند بزیک هم یک گل ویژه زد. مهدی مهدوی کیا و بهنام طاهرزاده دو گل دیگر به ثمر رساندند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml