برای پرسپولیس با الکس فرگوسن قرار گذاشته بودم/ دلم می‌خواهد عابدزاده در تیم بازی کند/ داور بازی سپاهان – پرسپولیس حتما تخلف کرده! 

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یکی از خواندنی ترین مصاحبه های خود را ۱۰ سال پیش انجام داد و نکات جالبی را فاش کرد.

در آستانه سفر تیم پیشکسوتان میلان به تهران، محمد رویانیان که آن زمان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود، مصاحبه بسیار خواندنی انجام داد که روز پنجم آذر ماه سال ۱۳۹۲ در خبرورزشی منتشر شد.

رویانیان در ابتدای این گفت و گو صراحتا از قول و قرار ملاقات با سر الکس فرگوسن چهره فراموش نشدنی فوتبال جهان خبر داد و گفت: رنگ پیراهن پرسپولیس قرمز است به همین دلیل با ۳ باشگاه بایرن مونیخ مکاتبه کردیم.

میلان و منچستریونایتد به منظور ایجاد رابطه تجاری با آنها.” مطلوب است زیرا هر سه از بزرگترین باشگاه های جهان هستند و قرمز هم می پوشند. حتی در این زمینه مکاتبات لازم انجام شد و با آقای الکس فرگوسن قرار ملاقات گذاشتم اما متاسفانه شرایط برای مذاکره مستقیم و دیدارهای دوجانبه فراهم نشد. برنامه های زیادی برای پرسپولیس داریم که امیدوارم مرحله به مرحله محقق شود.

رویانیان با اشاره به دعوت احمدرضا عابدزاده برای حضور در دیدار پیشکسوتان پرسپولیس مقابل میلان، تصریح کرد: خیلی دوست دارم عابدزاده برای پرسپولیس بازی کند. آقای پروین هم از این موضوع استقبال کرده است، خوشحال می شویم او را در دروازه تیم پیشکسوتان پرسپولیس مقابل پیشکسوتان میلان ببینیم.

برای پرسپولیس با الکس فرگوسن قرار گذاشته بودم/ دلم می‌خواهد عابدزاده در تیم بازی کند/ داور بازی سپاهان - پرسپولیس حتما تخلف کرده! 

مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس همچنین از دیدار خبرساز سپاهان و پرسپولیس در اصفهان که در اواخر تابستان ۹۲ برگزار شد، پرهیز کرد و گفت: در اینکه محسن قهرمانی به عنوان داور مسابقه تخلف کرده شکی نیست. اون مسابقه ولی نمیدونم چرا یه عده سعی میکنن و اصرار میکنن که این داور هیچ تخلفی مرتکب نشده!حتما اشتباه کرده و باید باهاش برخورد بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml