خبرورزشی‌گردی| طوفان مدافع استقلالی علیه عابدزاده؛ نمی‌دانم چرا می‌خواست منِ ۱۸ ساله را خراب کند!

مهدی پاشازاده

مهدی پاشازاده مدافع ازیادنرفتنی استقلال ۲ سال قبل در گفت‌وگو با خبرورزشی از رابطه خودش با احمدرضا عابدزاده سنگربان بزرگ پرسپولیس صحبت کرد.

همه می‌دانند که رابطه احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان اسبق استقلال پرسپولیس و تیم ملی با مهدی پاشازاده هیچ‌گاه گرم نبود و حتی یک‌بار عابدزاده پس از صعود تیم ملی به جام جهانی فرانسه با صراحت در تلویزیون از پاشازاده انتقاد کرد و مدعی شد باید بازیکن دیگری به جای او در مسابقه منتخب ستارگان جهان شرکت می‌کرد.

در همین رابطه مهدی پاشازاده ۲۱ دی سال ۱۴۰۰ طی گفت‌وگویی با خبرورزشی ماجرای خودش با عابدزاده را باز کرد و گفت: نمی‌دانم چرا احمدرضا عابدزاده هیچ‌وقت با من خوب نبود! این قضیه به دوران حضور هر دوی ما در استقلال برمی‌گشت. من یک جوان ۱۸ ساله بودم که تازه در ترکیب ثابت استقلال بازی می‌کردم اما نمی‌فهمم چرا عابدزاده می‌خواست من را خراب کند! برای مثال وقتی پشتم به دروازه و نگاهم به سمت تیم حریف بود توپ را به سمت من می‌انداخت و این کار می‌توانست موجب آن شود که من به‌موقع به توپ نرسم و حتی گل بخوریم!

پاشازاده در ادامه با اشاره به این‌که قبل از حضورش در استقلال پرسپولیسی‌ها هم او را می‌خواستند، به داستان پشت خط ماندنش در تیم ملی رسید و تصریح کرد: در تیم ملی چوب استقلالی بودنم را خوردم. من بهترین مدافع لیگ آزادگان در سال‌های ۷۳ و ۷۴ بودم اما وقتی به تیم ملی در دوره آقای مایلی‌کهن دعوت شدم، حتی در دیدارهای دوستانه هم بازی نمی‌کردم! البته همواره حرمت ایشان را نگه داشته‌ام و با احترام از او یاد می‌کنم. خوشحالم که در جام جهانی فیکس بازی کردم و آن‌قدر خوب بودم که به بایر لورکوزن پیوستم هرچند که آن‌جا فوق‌العاده بدشانس بودم و دو مصدومیت سنگین موجب شد در آلمان به حق خودم نرسم. خیلی‌ها می‌گویند بهترین نمایش من در تیم ملی مقابل استرالیا در ملبورن بود اما به نظر خودم بهترین بازی مهدی پاشازاده در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه برابر یوگسلاوی بود. در آن مسابقات آمریکا را هم بردیم و قرار شد ۱۰ هزار دلار به هر کدام از ما پاداش بدهند ولی فقط ۲۰۰۰ دلار دادند!

مصاحبه پاشازاده علیه عابدزاده

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml