عابدزاده: باید چند بازیکن پرسپولیس را کتک زد تا بفهمی این بازی یعنی چه!

شکست پرسپولیس در دربی پایتخت خشم احمدرضا عابدزاده را برانگیخت.

به گزرش اخبار تایمز؛ پرسپولیس دربی شهریور ۹۰ را با نتیجه ۲ بر صفر واگذار کرد تا انتقادات بازیکنان و کادر فنی این تیم به اوج خود برسد. در همین راستا احمدرضا عابدزاده سنگربان و سرمربی سابق پرسپولیس طی گفت و گوی تفصیلی با خبرزاشی که در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۹۸ منتشر شد، از عملکرد کادر فنی و بازیکنان این تیم به شدت انتقاد کردند.

عابدزاده نحوه استفاده از بازیکنان را یکی از اشتباهات بزرگ حمید استیلی و مربیان پرسپولیس در جدال با استقلال دانست اما با بی تفاوتی از کنار رفتار و عملکرد بازیکنان این تیم رد نشد.

احمدرضا به شدت از بازیکنان پرسپولیس انتقاد کرد و گفت: حیف است دو تا اسکناس ۱۰۰ تومانی دادند. وقتی اشک های هواداران پرسپولیس را دیدم واقعا ناراحت شدم. آیا پرسپولیس به این راحتی می‌بازد؟ این بازیکنان باید بروند و نسل های قبل از خود را ببینند که با چه کیفیتی فوتبال بازی کردند.

من اگر مربی پرسپولیس بودم چند بازیکن این تیم را در رختکن می زدم تا پول بدهند! به نظرم توقف تمرین بعد از شکست این تیم مقابل استقلال اشتباه بود. تمرین باید برگزار می شد و هواداران می آمدند تا انتقادات خود را به صورت چهره به چهره به بازیکنان بیان کنند. برخی از بازیکنان پرسپولیس واقعا نیاز به شنیدن حرف های تند و ضرب و شتم دارند تا بفهمند دربی چه معنایی دارد و چقدر برای هواداران اهمیت دارد.

عابدزاده: باید چند بازیکن پرسپولیس را کتک زد تا بفهمی این بازی یعنی چه!

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml