عصبانیت سرمربی استقلال از فرهاد مجیدی؛ مگر شما مهاجم نیستی؟/ جریمه فرهاد: دور زمین بدو!

رابطه صمد مرفاوی و فرهاد مجیدی در استقلال همیشه پر فراز و نشیب بوده است.

به گزارش اخبار تایمز؛ صمد مرفاوی خرداد ماه سال ۱۳۸۸ برای دومین مرتبه سرمربی استقلال شد و این بار فرهاد مجیدی را به عنوان بازیکن در کنار خودش داشت. مجیدی در لیگ هشتم آن‌طور که باید انتظارات را برآورده نکرد اما مرفاوی به او اعتقاد فراوانی داشت و تاکید کرد حتما در استقلال بماند. با وجود این اما ارتباط این دو نفر در آن فصل گاهی به تنش هم کشیده شد. برای مثال خبرورزشی روز پنجم آذر ماه سال ۱۳۸۸ گزارشی از اختلاف سرمربی و مهاجم وقت استقلال منتشر کرد. ماجرایی که سوم آذر ماه رخ داده بود.

معروف است که مرفاوی در آن روز به مهاجمان استقلال تاکید کرد که بعد از تمرین در زمین بمانند تا به صورت اختصاصی با آنها کار کند اما در حالی که همه مهاجمان ماندند خبری از فرهاد مجیدی نشد و همین موضوع باعث شد. مرفاوی بسیار عصبانی است. بنابراین فرهاد را از دستیارانش پیدا کرد و این بازیکن ۱۰ دقیقه بعد از ایستادن بقیه مهاجمان داخل زمین به زمین آمد و با واکنش سرمربی روبه رو شد.

خبرورزشی‌گردی| عصبانیت سرمربی استقلال از فرهاد مجیدی؛ مگر شما مهاجم نیستی؟/ جریمه فرهاد: دور زمین بدو!

مرفاوی خطاب به مجیدی گفت: مگر من نگفتم مهاجمان داخل زمین بمانند؟ مگه تو مهاجم تیم نیستی؟ فرهاد پاسخ داد: آقا من اصلا مصدوم نیستم اما به خاطر حرف شما تمرین می کنم. مرفاوی با شنیدن این حرف عصبانی شد و به مجیدی تاکید کرد که نیازی به تمرین ندارد، اما باید چند دور دور زمین بدود!

فرهاد مجیدی و صمد مرفاوی در بهار ۱۳۸۹ با یکدیگر مشکل داشتند که با وساطت مرحوم ناصر حجازی این موضوع به نتیجه رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml