خبرورزشی‌گردی| علیرضا بیرانوند: اگر بازی با ژاپن ۱۰ دقیقه بیشتر ادامه داشت ۲ گل دیگر هم می‌خوردیم/ سردار آزمون من را بیچاره کرد!

علیرضا بیرانوند

۵ سال قبل و در حالی که جامعه فوتبال ایران در شوک ناکامی مقابل ژاپن بود، ستاره پرسپولیس اسرار تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۱۹ را فاش کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان با پیروزی که چند روز قبل به دست آورد، توانست انتقام شکست هشتم بهمن سال ۱۳۹۷ در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات را از ژاپن بگیرد.

۵ سال قبل در چنین روزهایی همه ما غم‌زده ناکامی برابر سامورایی‌ها بودیم و علیرضا بیرانوند ستاره پرسپولیس و تیم ملی که در آن‌زمان هم مرد اول دروازه هر دو تیم تلقی می‌شد، به خبرورزشی آمد و در گفت‌وگویی مفصل که شانزدهم بهمن سال ۹۷ منتشر شد، مسائل پشت پرده آن جام را به طور کامل باز کرد. با توجه به گستردگی مسائلی که با علیرضا مطرح کردیم، توجه شما را به خلاصه مهم‌ترین حرف‌هایش که در آن مقطع چاپ شد، جلب می‌کنیم:

  • رامین رضاییان بهترین کاشته‌زن تیم ملی است. امید ابراهیمی و احسان حاج‌صفی هم خیلی خوب پنالتی می‌زنند.
  • گل اول ژاپن شیرازه تیم ما را بر هم زد و باید اینجا اعتراف کنم اگر آن مسابقه ۱۰ دقیقه بیشتر ادامه پیدا می‌کرد متأسفانه ما دو گل دیگر هم می‌خوردیم!
  • سردار آزمون نه‌تنها هنگامی که ژاپنی‌ها صاحب ضربه پنالتی شدند به من کمک نکرد بلکه من را بیچاره هم کرد (می‌خندد)؛ موقع پنالتی ژاپنی‌ها وقتی می‌خواست راهنمایی‌ام کند به او گفتم سردار روی مخ من نرو. البته این را هم بگویم که سردار دوست خوب من است و یکی از بهترین مهاجمان آسیا محسوب می‌شود. یادم می‌آید وقتی با سه گل از ژاپن عقب بودیم به سردار آزمون گفتم چرا با بازیکنان تیم حریف دعوا می‌کنی؟ این‌طوری فرصت بهتری را برای آن‌ها فراهم می‌کنی.
  • حضور زین‌الدین زیدان در تیم ملی ایران غیرممکن است؛ وقتی خبر پیشنهاد سرمربیگری ایران به زیدان را شنیدم واقعا خندیدم چون قطعا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.
  • بدون رضایت باشگاه و هواداران پرسپولیس قطعا این تیم را ترک نخواهم کرد.

خبرورزشی‌گردی| علیرضا بیرانوند: اگر بازی با ژاپن ۱۰ دقیقه بیشتر ادامه داشت ۲ گل دیگر هم می‌خوردیم/ سردار آزمون من را بیچاره کرد!

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml