خبرورزشی‌گردی| علی دایی رضایت داد، مایلی‌کهن از زندان آزاد شد/ وساطت علی پروین برای پایان اختلاف دو چهره بزرگ پرسپولیس

علی دایی

روزهای پایانی آبان ماه سال ۱۳۹۳ شاهد اتفاق بسیار عجیبی در فوتبال ایران با محوریت پرسپولیس و تیم ملی بودیم.

رابطه علی دایی و محمد مایلی‌کهن از اوایل دهه ۸۰ شمسی به سردی گراییده بود و این قضیه در اوایل دهه ۹۰ به اوج خود رسید طوری که کار به مصاحبه‌های آن‌چنانی و البته شکایت علی دایی از سرمربی اسبق تیم ملی به قوه قضاییه کشیده شد. دایی که در آن مقطع به تازگی از سرمربی‌گری پرسپولیس کنار گذاشته شده بود، آبان ماه سال ۹۳ در قضیه شکایت خود از مایلی‌کهن کوتاه نیامد و از طریق وکیلش پرونده را تا جایی دنبال کرد که کار به اخذ حکم جلب کشیده شد. این اتفاق در دهه سوم آبان ماه جنبه عملی به خود گرفت و اهالی فوتبال با چشمان حیرت‌زده شاهد آن بودند که محمد مایلی‌کهن در حالی که محمد خاکپور و احمدرضا عابدزاده به بدرقه او آمده بودند، همراه با نیروهای انتظامی به درب ورودی زندان رفت و خودش را معرفی کرد! دعوای دو چهره بزرگ پرسپولیس که هر دو سابقه سرمربیگری تیم ملی را هم داشتند حالا دیگر به مراتب فراتر از مصاحبه‌های ورزشی شده و کار رسما جنبه قضایی پیدا کرده بود. 

وساطت پروین

محمد مایلی کهن به زندان رفت و جامعه ورزش و حتی آن‌هایی که خیلی هم با ورزش سر و کار نداشتند، با حیرت قضیه را دنبال می‌کردند و هرکس مسئله را به شکلی که خودش می‌دید، قضاوت می‌کرد. در این میان علی پروین و تعداد دیگری از بزرگان فوتبال پیش‌قدم شدند و با علی دایی پیرامون این ماجرا صحبت کردند انصافا خود دایی هم خیلی زود قضیه را دنبال کرد و رضایت داد تا مربی اسبق او از زندان خارج شود. البته مایلی‌کهن قبل از این‌که خودش را معرفی کند در گفت‌گو با خبرورزشی گفته بود اهل صحبت برای رضایت گرفتن نیست و می‌رود تا حکم زندان خودش را سپری کند. مایلی‌کهن روی حرفش ایستاد و با کسی برای گرفتن رضایت تماس نگرفت اما اهالی فوتبال خودشان وارد عرصه شدند.

دلم نمی‌خواست غصه نوه‌اش را ببینم

علی دایی رضایت خود بابت خارج شدن حاجی مایلی از زندان را اعلام کرد و این مسئله روز ۲۳ آبان سال ۹۳ به طور کامل همراه با نامه‌ای که شهریار منتشر کرده بود، در خبرورزشی انتشار یافت و البته برای این‌که جنبه عدالت را رعایت کرده باشیم، حرف‌های نادر فریادشیران به عنوان نزدیک‌ترین دوست فوتبالی محمد مایلی‌کهن را هم به طور کامل درج کردیم. علی دایی با صراحت گفت پس از مشورت با خانواده‌اش از حق خود گذشته و رضایت داده است. او تاکید کرد تحت هیچ شرایطی دلش نمی‌خواهد غصه نوه‌های محمد مایلی‌کهن را ببیند.

رفاقت دوباره

قضیه جمع شد و محمد مایلی‌کهن پس از رضایت دادن علی دایی از زندان آزاد شد اما مدتی بعد وقتی حاج مایلی به خاطر مشکلات قلبی در بیمارستان بستری شد، علی دایی به ملاقات او رفت و استاد و شاگرد دوباره با هم رفاقت خودشان را آغاز کردند تا همه فوتبالی‌ها از شنیدن خبر آشتی‌کنان خوشحال شوند.

خبرورزشی گردی| علی دایی رضایت داد، مایلی‌کهن از زندان آزاد شد/ وساطت علی پروین برای پایان اختلاف دو چهره بزرگ پرسپولیس

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml