علی پروین: این پسر فقط مردم را مسخره می کند/ به موقع جواب فردوسی پور را می دهم/ ۱۰۰ میلیون می گیرم و می روم تلویزیون!

در روزهایی که علی پروین در بیمارستان بستری بود، عادل فردوسی پور به دیدار اسطوره پرسپولیس رفت اما این دو نفر در گذشته با یکدیگر مشکل داشتند.
به گزارش اخبار تایمز؛ وضعیت پرسپولیس در پاییز ۱۳۹۲ ناپایدار بود و در مقطعی در پخش برنامه ۹۰ بین حمید استیلی و عادل فردوسی پور اصطکاک ایجاد شد. در آن زمان علی پروین از فردوسی پور ناامید شد و پاسخ جالبی به یکی از عوامل گروه ورزشی سیما داد که از او برای شرکت در برنامه ۹۰ که ۱۴ آبان ماه در خبرروزی منتشر شده بود دعوت کرده بود.
علی آقا در پاسخ به دعوت این مدیر برای حضور در برنامه ۹۰ گفت: این پسر (عادل فردوسی پور) فقط می خواهد مردم را مسخره کند و من اصلا از این نوع رفتارها خوشم نمی آید. یک بار در برنامه چیزی می گوید، من چیزی می گویم و اتفاقاتی می افتد که مردم دوست ندارند. در مورد اتفاقات پرسپولیس فعلا صحبتی نمی کنم اما در فرصت مناسب در مورد فردوسی پور پاسخ خواهم داد.
علی پروین در عین حال به محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس توصیه کرده بود که با برنامه ۹۰ مصاحبه نکند چرا که به نظر او عادل فردوسی پور سوال های نکته دار می پرسد و پرسپولیس به حاشیه می رود. نکته دیگر اینکه شایعه شده بود که پروین چندین بار در پاسخ به دعوت فردوسی پور گفته بود ۱۰۰ میلیون تومان می گیرم و به برنامه اش می روم! البته حرف ها بیشتر طنز بود یا برای بازکردن این دعوت از سر خودش.
البته رابطه علی پروین و عادل فردوسی پور خیلی زود بهتر شد و او در همان روزهای برنامه ۹۰ مصاحبه جالبی با او انجام داد. همچنین در خرداد ماه ۱۳۹۷ و در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸، پروین پس از سال ها برای اولین بار در یک برنامه زنده تلویزیونی حاضر شد و به دعوت عادل فردوسی پور به همراه حشمت مهاجرانی به ویژه جام جهانی رفت. برنامه و در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان صحبت کرد.

علی پروین: این پسر فقط مردم را مسخره می کند/ به موقع جواب فردوسی پور را می دهم/ 100 میلیون می گیرم و می روم تلویزیون!

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml