فتح الله زاده: پرسپولیس دیگر رقیب استقلال نیست. بالاخره سوم می شوند!/ هیچکس حق ندارد علیه فردوسی پور شعار بدهد

بیش از یک دهه پیش علی فتح الله زاده به صراحت نکاتی را برای هواداران استقلال و البته پرسپولیسی ها بیان کرد.

استقلال ۱۱ سال قبل در چنین روزهایی با یک سورپرایز بزرگ مواجه شده بود و فرهاد مجیدی که پس از روی کار آمدن امیر قلعه‌نویی در اواخر بهار سال ۹۱ دیگر حاضر به ماندن در استقلال نشد، برای بازگشت به این تیم چراغ سبز نشان داد.

در همین رابطه علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در تاریخ ۲۰ آذرماه ۱۳۹۱ طی گفت و گوی اختصاصی با خبرروزی از وقوع چنین اتفاقی ابراز خرسندی کرد و گفت: از مدت ها قبل گفته بودم که آماده بازگشت فرهاد مجیدی هستیم. و خوشحالم که او برای بازگشت چراغ سبز نشان داده است. نشان داده است که ما کاملا آماده ایم تا فرهاد را از نیم فصل در کنار خود داشته باشیم. البته ما از همان اول فصل می خواستیم چنین اتفاقی بیفتد اما او نخواست!

فتح‌الله‌زاده در ادامه آن مصاحبه از شعار دادن علیه عادل فردوسی‌پور در تمرین استقلال انتقاد کرد و گفت: فردوسی‌پور گاهی اوقات شیطنت‌هایی می‌کند ولی پسر خوبی است. همه می‌دانند من اصلا اهل خط دادن و این‌طور حرف‌ها نیستم به همین خاطر از شعار علیه عادل ناراحت شدم و همین‌جا هم می‌گویم کسی حق ندارد هنگام برگزاری دیدارهای خانگی استقلال علیه فردوسی‌پور شعار بدهد. اگر چنین اتفاقی رخ بدهد و من در استادیوم باشم، قطعا ورزشگاه را ترک می‌کنم.

مدیرعامل وقت باشگاه استقلال در پایان مصاحبه خود با خبروزشی ادعای جالبی کرد و گفت: احترام زیادی برای پرسپولیس و هوادارانش قائل هستم اما انصافا باید بگویم که این تیم دیگر حریف ما در لیگ دوازدهم و با سپاهان و تراکتور برای قهرمانی می جنگیم. دوره داریم
البته ادعای فتح الله زاده در این خصوص کاملا درست از آب در آمد و در نهایت استقلال عنوان قهرمانی آن فصل را به دست آورد.

خبرورزشی‌گردی| فتح‌الله‌زاده: پرسپولیس دیگر رقیب استقلال نیست؛ نهایتا سوم شوند!/ هیچ‌کس حق ندارد علیه فردوسی‌پور شعار بدهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml