قلعه‌نویی: ابتدای فصل می‌توانستم سرمربی استقلال شوم/ دو سه سال دیگر مربی‌گری را رها می‌کنم/ بازگشت به تیم ملی؟ اصلا حرفش را هم نزنید

۱۳ سال پیش امیر قلعه نویی که در حال حاضر هدایت تیم ملی را برعهده دارد در گفت و گوی اختصاصی با خبروزی از شرایط استقلال و آینده اش صحبت بسیار جالبی کرد.

به گزارش اخبار تایمز؛ امیر قلعه‌نویی که این روزها تمام حواسش را به موفقیت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا معطوف کرده، حتما حرف‌های گذشته خودش را فراموش نکرده است.‌ او در مصاحبه‌ای که دهم آذر ماه سال ۱۳۸۹ منتشر کردیم، با صراحت از اتفاقاتی صحبت کرد که گذشت زمان سر و شکل کاملا متفاوتی به آن‌ها داد.

قلعه‌نویی در این گفت‌وگوی اختصاصی با خبروررشی به جریان ملاقاتش با علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت باشگاه استقلال اشاره کرد و بار دیگر مدعی شد یک جلسه کاملا دوستانه بود که پیرامون آن هیچ صحبتی در مورد برگشتن به استقلال مطرح نشد. بر اساس ادعای امیر (که البته انصافا درست هم بود) او در تابستان سال ۱۳۸۹ پیشنهاد برگشتن به استقلال را داشت و می‌توانست ابتدای فصل و قبل از شروع لیگ دهم هدایت آبی‌ها را بر عهده بگیرد اما به خاطر تعهدی که به سپاهان داده بود، حاضر به انجام چنین کاری نشد.

سرمربی آن زمان سپاهان در ادامه مصاحبه‌اش ادعای جالب دیگری را مطرح کرده و مدعی شد حداکثر دو، سه سال دیگر مربی‌گری می‌کند و پس از آن ترجیح می‌دهد سراغ امور مدیریتی برود. اتفاقی که البته به وقوع نپیوسته و او طی همه این ۱۳ سال مشغول امور فنی بوده است.

نکته جالب و بارز دیگر در گفت و گو با امیر قلانوی، دیدگاهی بود که وی در خصوص تمایلش به بازگشت به تیم ملی بیان کرد و وقتی در مورد بازگشتش به عنوان سرمربی جویا شدیم، وی با بیان اتفاقات تلخی که برای او رخ داده بود، به صراحت اعلام کرد. او قبل از او «هرگز» و احتمال هدایت مجدد تیم ملی ایران را رد کرد. البته اسفندماه سال گذشته شاهد بودیم که قلعه نویی دوباره سرمربی تیم ملی شد و همچنان این سمت را در اختیار دارد!

خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: ابتدای فصل می‌توانستم سرمربی استقلال شوم/ دو سه سال دیگر مربی‌گری را رها می‌کنم/ بازگشت به تیم ملی؟ اصلا حرفش را هم نزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml