وقتی نیکی کریمی و مهدوی کیا دور هم جمع شدند/ می گویند فوتبالیست کار خاصی نمی کند/ فیلم من را پخش نکردند، گفتند برای جوان ها خوبیت ندارد!!

نیکی کریمی و مهدی مهدوی کیا دو ستاره سینما و فوتبال کشورمان در جریان میزگرد خبری به نکات جالبی اشاره کردند.

به گزارش اخبار تایمز؛ نیکی کریمی، یکی از اولین ستاره های زن سینمای ایران در دهه ۷۰، بازیگر و کارگردانی که نقش هایش در ژانرهای مختلف از یاد مردم نرفته و توانسته با سلیقه های مختلف ارتباط برقرار کند، در گفت وگویی از علاقه اش به فوتبال گفت. با خبروزی در اواسط دهه ۸۰. او در ابتدای دهه ۹۰ به صرافت رفت تا مستندی از فراز و نشیب های فوتبال ایران از نگاه خودش بسازد و روی سکوی نمایش خانگی عرضه کند. هر چند آن پروژه به سرانجام مورد انتظار نرسید، اما این چهره هنری کشورمان این جسارت را داشت که فوتبال را از زاویه ای دیگر به تصویر بکشد.

این بازیگر که با فیلم عروس در سینمای ایران به شهرت رسید پاییز ۱۳۹۸ در میزگردی سه نفره با حضور امیر حجرضایی و مهدی مهدوی کیا به میزبانی خبروزی شرکت کرد و درباره فوتبال صحبت کرد. کریمی در خصوص علاقه اش به فوتبال گفت: از کودکی فوتبال می دیدم و این یکی از عواملی شد که جرقه ساخت مستند «روزی روزگاری در فوتبال» را در ذهنم زد.

نیکی کریمی درباره دلیل ساخت مستندش نیز گفت: می خواهم سختی هایی را که فوتبالیست ها می گذرانند و مشکلاتی که با آن مواجه هستند را به تصویر بکشم. مثلا یکی از فوتبالیست های معروف به من می گفت تا چند وقت پیش سرم را بالا می گرفتم و در شهرم راه می رفتم اما الان آن را زمین گذاشتم! در بین برخی افراد جامعه این دیدگاه وجود دارد که فوتبالیست ها کار خاصی نمی کنند و حقوق می گیرند.

بازیگری که سیمرغ بلورین جشنواره فجر را به خاطر فیلم «دیوانه از قفس پرید» در ادامه به تمجید از مهدی مهدوی کیا پرداخت و اظهار داشت مردم خاطرات خوبی از او دارند. وی همچنین مدعی شد که برای ساخت مستند مورد نظر از برنامه ۹۰ الگوبرداری نکرده است.

وقتی نیکی کریمی و مهدوی کیا دور هم جمع شدند/ می گویند فوتبالیست کار خاصی نمی کند/ فیلم من را پخش نکردند، گفتند برای جوان ها خوبیت ندارد!!

مهدی مهدوی کیا در بخشی از این گفت و گو از یک گروه فیلمبرداری که برای ساخت مستندی از او در هامبورگ به آلمان سفر کرده بودند به نام «لژیونرها» اشاره کرد. اما فیلمشان به این بهانه که آموزش بدی برای جوانان دارد و آنها را تشویق به رفتن به خارج از کشور می کند، اجازه پخش ندادند!

منبع
خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml