چرا حمید سوریان به شورای شهر نرفت یا بازیگر نشد؟/ علاقه مند به فوتبال و سینما; از مسی، آزمون و طارمی تا شهاب حسینی!

۶ سال پیش در چنین روزی قهرمان سابق المپیک ناگفته های خود را با این خبر به اشتراک گذاشت.

به گزارش اخبار تایمز؛ بی شک حمید سوریان را یکی از چهره های ماندگار ورزش ایران می دانند. قهرمان المپیک لندن و یکی از بزرگترین مدال آوران کشتی ایران در عرصه رقابت های جهانی که پس از فتح لندن ۲۰۱۲ تیتر یک خبر شد: ژنرال ۷ ستاره!

سوریان در هفدهم آبان ۱۳۹۶ مصاحبه مفصلی با خبروزشی انجام داد و ناگفته های زیادی از زندگی خود را فاش کرد. وی با تایید بحث احتمال حضورش در انتخابات شورای شهر به صراحت گفت که پس از مشورت با محمد بنا و سایر ورزشکاران مورد اعتماد به این نتیجه رسیده که بهتر است وارد چنین عرصه ای نشود. ظاهرا به او گفته بود که در دنیای ورزش بمان و وارد سیاست نشو. سوریان همچنین تاکید کرد که با وجود اینکه خود نجار بوده اما با دیدن کشتی های حسن یزدانی به خود افتخار کرده است.

قهرمان المپیک لندن که دلتنگ قهرمانی در پکن ۲۰۰۸ و ریو ۲۰۱۶ است، در بخشی دیگر از گفتگوی خود با خبروژی عنوان کرد که به او پیشنهاد بازی در یک فیلم سینمایی داده شد اما او قبول نکرد زیرا معتقد است هرکسی باید در رشته خود کار کند. تجربه و تخصص. آهسته آقا حمید همچنین گفت با توجه به سختی ها و فراز و نشیب هایی که داشت می توان یک سریال ۹۰ قسمتی از زندگی او ساخت.

مصاحبه سوریان در خبرورزشی

یکی دیگر از نکات جالبی که حمید سوریان در گفت و گو با خبروزی به آن اشاره کرد، علاقه اش به فوتبال بود. او این موضوع را کتمان نکرد و گفت که هر از چند گاهی با دوستانش فوتبال و فوتسال بازی می کند. سوریان از علاقه خود به لیونل مسی صحبت کرد و تاکید کرد که سردار آزمون و مهدی طارمی بازیکنان بسیار خوب و با استعدادی در بین بازیکنان ایرانی هستند.

این قهرمان بزرگ ادامه داد: من شهاب حسینی را خیلی دوست دارم و از آنجایی که او گفته بود در لیگ برتر طرفدار پارس جنوبی جم هستم، دنبال آقای شهاب می روم و می گویم که عاشق پارس جنوبی هستم! البته نکته اینجاست که حالا پارس جنوبی دیگر در لیگ برتر نیست و هواداران دوست داشتنی این تیم را نمی بینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml