گلایه طارمی از هواداران; انتظار نداشتم از من سوءاستفاده کنند/پرسپولیس قطعا مدعی قهرمانی خواهد شد

ستاره ملی پوش و بازیکن سابق پرسپولیس ۸ سال پیش در گفت و گو با خبروزشی گلایه خاصی را مطرح کرد.

به گزارش اخبار تایمز؛ پرسپولیس در آذر ماه سال ۱۳۹۴ به مصاف نفت تهران رفت و مهدی طارمی مهاجم آن روزهای پرسپولیس پنالتی فوق‌العاده حساسی را در بازی مذکور از کف داد. طارمی روز چهاردهم آذر ماه سال ۱۳۹۴ طی گفت‌وگویی اختصاصی با خبرورزشی از اتفاقاتی که پس از آن مسابقه رخ داد به نوعی گلایه داشت.

وی با اشاره به هجمه هایی که بعد از بازی در صفحه شخصی اش صورت گرفت به خبرروزی گفت: مشخصا هواداران از پنالتی که من خراب کردم ناراحت هستند. افرادی که در سکوها شما را تشویق می کنند، حق انتقاد دارند، اما واقعاً انتظار نداشتم از من سوء استفاده کنند. انتظار چنین رفتاری با خودم نداشتم. پنالتی را خوب زدم اما علیرضا بیرانوند بهتر عمل کرد.

خبرورزشی‌گردی| گلایه طارمی از هواداران؛ توقع نداشتم به من فحاشی کنند/ پرسپولیس حتما مدعی قهرمانی می‌شود

طارمی همچنین درباره دلیل ایستادن خود پشت توپ گفت: پنالتی گیر تیم قبل از شروع مسابقه انتخاب می شود. آقای برانکو من را انتخاب کرده بود و به وظیفه خودم عمل کردم. اگر در بازی های بعدی چنین تصمیمی بگیرد، باز هم پشت توپ خواهم بود.

طارمی در ادامه این گفت و گو مدعی شد که پرسپولیس قطعا انسجام بیشتری پیدا می کند و قطعا در لیگ پانزدهم مدعی قهرمانی خواهد بود. اتفاقی که افتاد و تیم پرسپولیس بالاخره نایب قهرمان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml