خبرورزشی‌گردی| گل‌محمدی: داوری را گذاشتند که دربی مساوی تمام شود!/ استقلال با خوش‌شانسی یک امتیاز گرفت/ این داور اصلا از پرسپولیس خوشش نمی‌آید!

یحیی گلمحمدی

یحیی گل‌محمدی ۱۱ سال قبل در چنین روزهایی سرمربی پرسپولیس بود و به‌شدت از عملکرد محسن قهرمانی داور جدال این تیم با استقلال انتقاد کرد.

استقلال و پرسپولیس زمستان سال ۹۱ در حالی با یکدیگر بازی کردند و به تساوی بدون گل رضایت دادند که یحیی گل‌محمدی در آن مقطع به تازگی برای نخستین مرتبه هدایت قرمزپوشان پایتخت را بر عهده گرفته بود.

گل‌محمدی چند روز پس از این بازی به‌شدت از عملکرد محسن قهرمانی داور آن مسابقه انتقاد کرد و در مصاحبه‌ای که هفتم بهمن سال ۹۱ در خبر ورزشی منتشر شد، با تاکید بر این‌که استقلال خوش‌شانس بود و توانست از پرسپولیس یک مساوی بگیرد، به ما گفت: اگر در همان نیمه اول پنالتی پرسپولیس را می‌گرفتند شرایط عوض می‌شد ولی متاسفانه چنین کاری را انجام ندادند. من به هیچ‌کس تهمت نمی‌زنم و اصلا نمی‌گویم محسن قهرمانی استقلالی است اما داوری را گذاشته‌اند که دربی را مساوی دربیاورد و همین اتفاق هم رخ داد. استقلال با بخت و اقبال فراوان توانست از شکست مقابل پرسپولیس فرار کند و یک امتیاز بگیرد. تیم ما اصلا بد بازی نکرد ولی همانطور که گفتم، شرایط داوری روند بازی را تغییر داد. این آقای قهرمانی اصلا از پرسپولیس خوشش نمی‌آید.

از ۷ بهمن بیش‌تر بخوانید:

  • خبرورزشی‌گردی| ستاره‌های پرسپولیس آشپز شدند/ مهدی طارمی: می‌خواهم به احمد نوراللهی آشپزی یاد بدهم!
  • ۱۰ سال گذشت| دایی دومین جام را هم از دست داد

خبرورزشی‌گردی| گل‌محمدی: داوری را گذاشتند که دربی مساوی تمام شود!/ استقلال با خوش‌شانسی یک امتیاز گرفت/ این داور اصلا از پرسپولیس خوشش نمی‌آید!

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml