خبر بذرپاش از تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در خبر ۱۴ گفت: لایروبی خلیج گرگان یکی از مهمترین پروژه هایی بود که امروز به بهره برداری رسید و آرزوی سالیان متمادی مردم و فعالان محیط زیست را برآورده کرد.
به گزارش اخبار تایمز؛ به گفته وی، عملیات لایروبی یک میلیون و ۴۲۰ هزار مترمکعب انجام و اکوسیستم گردشگری خوب، حیات پرندگان و منطقه گردشگری احیا شد.
وی می گوید: پروژه راهسازی به ارزش ۴۵۰۰ میلیارد تومان امروز به اتمام رسید که شامل ۸۵ کیلومتر راه اصلی و ۶۷ کیلومتر راه روستایی بود و امروز بیش از ۲۰۰ کیلومتر روکش آسفالت و بهسازی راه اجرا شد.
وزیر راه و شهرسازی افزود: در خصوص ۹۵ نقطه حادثه خیز که قبلا هدف گذاری شده بود، امروز ۳۰ مورد از آنها حذف شده و مابقی نیز تا پایان دولت سیزدهم انجام می شود.
بذرپاش بیان کرد: ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای راهسازی و احداث راه های جدید نیز تعریف شد.
وی از واگذاری ۵ هزار قطعه زمین روستایی در طرح جدید این وزارتخانه که شامل واگذاری زمین روستایی بود خبر داد و گفت: هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن به بهره برداری رسید.
بذرپاش گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ طرح نهضت ملی مسکن در قالب مسکن روستایی، بافت های فرسوده و ۱۰ هزار واحد مسکونی جدید از امروز آغاز شد.
وی از آغاز پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن روستایی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ۲۲ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی به متقاضیانی که قصد سکونت یا ساخت مسکن روستایی دارند پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml