انتقال طارمی به اینتر حتمی شد؛ ستاره ایرانی دوباره به شهر مُد نزدیک شد/ مهدی در پورتو نمی‌ماند!

نشریه «گازتا دلو اسپورت» در گزارشی جدید از وضعیت مهدی طارمی، این بازیکن را گزینه خوبی برای اینتر در نقل و انتقالات زمستانی دانسته است.

به گزارش اخبار تایمز؛ مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو اواخر آگوست در یک قدمی میلان قرار داشت اما حالا علاقه اینتر باعث شده تا این بازیکن دوباره برای حضور در سری آ ایتالیا وسوسه شود.

روزنامه «گازتا دلو اسپورت» در این باره نوشت، تنها کمتر از ۸۰ روز مانده به بازگشایی پنجره نقل و انتقالات، برنامه نراتزوری برای جذب طارمی در حال شکل گیری است. بدیهی است که او را به عنوان یک گزینه فوری برای اینتر در ژانویه در نظر بگیرید.

گلزن تیم ملی ایران که در ۷۳ بازی ۳۹ گل به ثمر رساند، مطمئنا مهره ارزشمندی در لیست بازیکنانی خواهد بود که در ژوئن ۲۰۲۴ آزاد می شوند و به نظر می رسد قرارداد خود را تمدید نکند.

همین موضوع باعث شده تا اینتر روند انتقال طارمی به ایتالیا را تسریع کند و به نظر می رسد این بازیکن ایرانی همچنان در صدر اخبار زمستان امسال باشد.

طارمی در ابتدای فصل جدید چندان موفق نبوده و در ۱۰ بازی تنها ۲ گل به ثمر رسانده است. او در تابستان امسال حدود ۲۰ میلیون یورو از میلان پیشنهاد داشت اما در پورتو ماند. با این حال به نظر می رسد در حالی که خبری از تمدید قرارداد او نیست، او می تواند در ابتدای سال ۲۰۲۴ تیم جدید خود را انتخاب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml