خبر جدید برای بازنشستگان / منتظر باشید تا این مبلغ به حساب شما واریز شود

رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری گفت: در ۲ مرحله حدود ۸۰ هزار نفر برای دریافت وام ۲۰ میلیونی ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۴۰ هزار نفر وام دریافت کرده اند و ۴۰ هزار نفر دیگر نیز در روزهای آینده پرداخت خواهند شد.

به گزارش اخبار تایمز؛ محمد اسدی رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری با اشاره به میزان وام پرداختی به بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: وام بازنشستگان ۱۲ میلیون تومان بود که سال گذشته ۲۱۳ هزار بازنشسته تامین اجتماعی توانستند این وام را دریافت کنند.

وی افزود: امسال مبلغ وام به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت و کسانی که تاکنون این وام را دریافت نکرده اند می توانند برای دریافت آن ثبت نام کنند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری کشور با اشاره به آمار ثبت نام مستمری بگیران برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی گفت: در دو مرحله حدود ۸۰ هزار نفر برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی ثبت نام کرده اند که ۴۰ هزار نفر تاکنون وام خود را دریافت کرده اند. و حقوق ۴۰ هزار بازنشسته دیگر نیز در روزهای آینده پرداخت خواهد شد. سپرده می شود

اسدی به برخی از شرایط اعطای وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی اشاره و بیان کرد: اگر بازنشسته ای کمتر از ۷۷ سال سن داشته باشد و معوقه بانکی و چک برگشتی نداشته باشد می تواند برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان ثبت نام کند.

وی خاطرنشان کرد: وام بازنشستگان زیر ۷۷ سال به صورت غیرحضوری واریز می شود اما بازنشستگان بالای ۷۷ سال باید حضوری مراجعه کنند. پرداخت مرحله اول وام های غیرحضوری را به استان ها اعلام کرده ایم و به زودی وام های مرحله دوم ثبت نام شده نیز پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml