خبر خوب افزایش حقوق بازنشستگان از ماه آینده همه را شوکه کرد

عیسی زاده در دیدار با رؤسای کانون های فرهنگیان بازنشسته سراسر کشور با بیان اینکه بر اساس فرمول مصوب، تناسب ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری باید از ابتدای سال آینده برای ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر اجرا شود. وی گفت: علاوه بر این سازمان تامین اجتماعی نیز با توجه به ساختار کاری خود تعدیل متناسب را برای بازنشستگان در سال بعد اجرا کند.
مهدی عیس زاده درباره افزایش حقوق بازنشستگان گفت: یکی از دلایل رد لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به بازنشستگان بود و امید است با اصلاحاتی که دولت انجام خواهد داد، اعتبار ۵۰ تلاش برای تناسب حقوق بازنشستگان خواهد بود. سال آینده اجرا شود.
در این جلسه فرهنگیان بازنشسته به ارائه مطالبات خود پرداختند و بر لزوم اجرای تناسب تاکید کردند.
محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که علیرغم اینکه دولت ۵۰ تلاش برای تعدیل حقوق بازنشستگان انجام داده است، نمایندگان دلیل اختلاف نظر خود را احتمال سوء نیت برنامه اعلام کردند. و سازمان بودجه برنامه و بودجه بدی وجود ندارد، باید درآمد داشته باشد و سپس به طرح ها و پروژه ها اختصاص یابد.
قرار است با اختصاص ۵۰ هزار میلیارد تومان در سال آینده حقوق ۲.۵ میلیون بازنشسته تعدیل شود.
رئیس فراکسیون بازنشستگان و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نشست با فرهنگسراهای سراسر کشور با اشاره به اختصاص بودجه ۵۰ هزار میلیارد تومانی برای اجرای قانون تناسب حقوق بازنشستگان در بودجه ۱۴۰۳ مجلس یازدهم، گفت: تخصیص این اعتبار در راستای مطالبه عمومی و قانونی بازنشستگان است. و مجلس نشان داد که افزایش معیشت و حقوق بازنشستگان اولویت اصلی است و از این خط قرمز عبور نخواهد کرد.
مهدی عیسی زاده تاکید کرد: یکی از دلایل رد لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به بازنشستگان بود و امید است با اصلاحاتی که دولت انجام می دهد تلاش ۵۰ ساله برای تناسب حقوق بازنشستگان در سال آینده اجرایی شود.

عیسی زاده در نشست با روسای کانون‌های فرهنگیان بازنشسته سراسر کشور با بیان اینکه طبق فرمول مصوب، باید ۴۰ درصد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری از ابتدای سال آینده برای ۲میلیون و ۵۰۰هزار نفر اجرایی شود؛ گفت: ضمنا سازمان تامین اجتماعی هم باید طبق ساز کارخود متناسب‌سازی را برای بازنشستگان در سال بعد اجرا کند.

فرهنگیان بازنشسته در این نشست به طرح مطالبات خود پرداختند و بر لزوم اجرای متناسب‌سازی تاکید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml