خبر خوش برای روستاییان از وام ۴۰۰ میلیون تومانی

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: تسهیلات مسکن روستایی در سال جاری ۲۰۰ میلیون تومان است که رئیس بنیاد مسکن پیشنهاد افزایش این وام به ۴۰۰ میلیون تومان را به هیات دولت داده است.

به گزارش اخبار تایمز مجید جودی گفت: در حال حاضر بنیاد مسکن پیشنهاد افزایش تسهیلات ساخت مسکن روستایی به ۴۰۰ میلیون تومان برای مقاوم سازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی را مطرح کرده است اما برای اینکه این پیشنهاد مانع از پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان مسکن روستایی نشود. تسهیلات امسال، ابتدا تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن را تصویب می کنیم.

به گفته معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن، در حال حاضر تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی برای سال ۱۴۰۲ هنوز به طور کامل تصویب نشده است و امیدواریم این تسهیلات در جلسه هیات دولت بررسی و تصویب شود. در ۱۰ روز

وی می گوید: با توجه به افزایش هزینه های ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی پاسخگو نیست، بنابراین رئیس بنیاد مسکن و وزیر راه و شهرسازی درخواستی را ارائه کرده اند. افزایش تسهیلات مسکن روستایی به ۴۰۰ میلیون تومان اما این پیشنهاد نباید مانع از تصویب تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی شود.

جودی بیان کرد: متقاضیانی که ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند در صورت ۴۰۰ میلیون تومان شدن تسهیلات، مابقی این تسهیلات را دریافت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml