خبری فوری | واگذاری زمین به خانواده های سه فرزند

علیرضا جعفری درباره واگذاری زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر گفت: بسیاری از متقاضیان جوان جمعیت در کلانشهرهای اصلی ساکن هستند و ظرفیت های موجود در شهرهای جدید در مناطقی که زمین وجود دارد، در اختیار آنها قرار می گیرد.  

به گزارش اخبار تایمز؛ وی افزود: هم اکنون ۱۴ هزار و ۵۰۰ درخواست در شهرهای جدید برای اجرای قانون جمعیت جوانان ثبت شده و درخواست های مؤثر در دست بررسی است و ظرفیت سازی برای این ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر در دستور کار است. ما تلاش می کنیم به تعهدات خود در این بخش عمل کنیم.

جعفری بیان کرد: شرکت عمران شهرهای جدید در اجرای طرح جوانان جمعیت در سال جاری تلاش می کند ظرفیت های جدیدی را برای تامین زمین فراهم کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در برخی از شهرهای جدید به دلیل تقاضای زیاد محدودیت اراضی وجود دارد، گفت: با هماهنگی ستاد نهضت ملی مسکن، ستاد وزارتخانه و استان هایی که فاقد زمین، مقرر شد در مناطقی که ظرفیت در نظر گرفته می شود با توجه به جوان بودن جمعیت، انتظار می رود زمین واگذار شود که مدتی طول می کشد.

جعفری با بیان اینکه پرند، صدرا، گلبهار، بهارستان، فولادشهر و سهند شهرهای جدید با زمین محدود و تقاضای بالا هستند، گفت: تلاش می کنیم با تمهیدات ویژه وارد شویم و بتوانیم نیاز مردم به مسکن و تامین زمین را پاسخ دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که ارزش زمین های واگذار شده به خانواده ها چقدر است، گفت: هم اکنون نیز برای خانواده های دارای ۳ فرزند و بیشتر، زمین های ۲۰۰ متری به ارزش یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که مابه التفاوت آن است. برای هزینه ساخت و هزینه اضافی برآورد و به متقاضیان اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml